3 Ağustos 2013 Cumartesi

Mac Peachykeen Allık

     Mac allıklarla yaşadığım aşk malumunuz arkadaşlar, elime biraz para geçince kendimi Mac'te allık standının önünde buluyorum. Henüz videomda bu allığı göstermedim bu defa önce yazısı geliyor çünkü paylaşmadan duramıyorum.

      Aslında bundan önce Peachtwist'i aldım ama bunu daha çok isteyerek aldığım için hemen yazısını yazıcam demiştim.



    Yine ışıltılı şeftali alt tonlu pembemsi bir renk seçerek sizleri şaşırtmadım. Bazılarınız bir kere de farklı renk alsan dişimi kırıcam diyiceksiniz ama napıyim çok seviyorum bu tonları:) 

     Eve getirip kutusundan çıkarırken mermere düşürüp camını baya çizdim ama allahtan kırılmadı. Henüz bir kere kullandım. Esmerlere çok öneremiycem belki fazla sürülürse ama beyaz tenli ya da buğdaylarda daha çok kendini göstericektir. Işıltısı yaz kış kullanılabilecek kıvamda. Tozutma falanda yapmadı ama tabi bunlar zaman içinde değişebiliyor.



Ben sadece bir kere elimi sürterek bu rengi elde ettim. Açık gözükmesine rağmen aslında kendini belli eden pigmentli bir renk. Ben sanırım kendisini çok sevdim.

Siz en çok sevdiğiniz Mac allık hangisi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder