12 Ağustos 2013 Pazartesi

Essence Me&My Ice Cream Pearl Shimmer

Merhaba, Me& My Ice Cream serisinden aydınlatıcı pudrayı tanıtmaya çalışıcam size.
Yaklaşık iki haftadır kullanıyorum. 

-Ürünü neden aldım?

Tamamen şekerliğinden aldım. Kesinlikle ihtiyacım olduğundan ya da testerını deneyip beğendiğimden falan değil yani.


Gördüğünüz gibi yuvarlak bir ambalajı var.Koleksiyonun içinde ilk gördüğümde top allıklardan sandım keşke öyle olsaydı belki daha çok severdim.



Gördüğünüz gibi kutunun içinde pastel renklerde küçük toplar var ve bu topların aydınlatıcı görevi görmesi gerekiyor.Farklı farklı fırçalarla denedim ama maalesef ben istediğim görüntüyü elde edemediğim gibi hafif bir ışıltı bile olmadı yüzümde.
Fırçayı ürüne sürerken her seferinde toplar fırçanın arasına sıkıştı ya da ezildi.Ben üzülerek söylüyorum ki bu tatlı mı tatlı üründen memnun kalmadım, görüntüsü dışında.
Bir haftalık kullanımımda toplar baya küçüldü (biraz ışıltı versin diye nasıl bastırdıysam fırçayı).Sanırım kısa sürede biter.

Ürünün fiyatı 10 tl idi yanlış hatırlamıyorsam.

Sizin memnun kalmadığınız aydınlatıcı markaları neler?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder