16 Mayıs 2013 Perşembe

Pastel Spring Blush On Allıklar(10 ve 15)

Merhaba, bugün aslında bir çok blogger'ın çoktan yazıp tanıttığı Pastel'in Spring Blush On Allıkları'nı tanıtıcam.Bunlar bildiğiniz gibi iki renkten oluşuyor ve şirin mi şirin ambalajları,çok güzel kokuları ve şaşırtıcı pigmentasyonlarıyla, 10 tl'lik fiyatıyla yüz güldürüyor.


Görüntü olarak Tarte'ın allıklarına benziyorlar.Bir çok allığın ambalajına göre daha ince çok çok daha hafifler.Dışındaki şeker çiçek deseni de cabası.
Allıkların biri çok tatlı bir pembe diğeri de bal kabağı renginde.Pembe olanı 10 numara diğeri ise 15 numara. 






Ben normalde pek pembe allık kullanmıyorum bu nedenle önce 15 numarasını aldım ve çok memnun kaldım.Fırçanın ucuyla ürünü aldığınızda tüm yanağınıza yetecek kadar renk veriyor.Ben bütün kozmetiklerimin kokusuna takıntılı olduğumdan bunları da pek tabiki kokladım, gayet güzel kokuyorlar.
Anneler günü indiriminde dayanamayıp pembesini de aldım o da yine diğeri kadar güzel renk veriyor ve pembe diye yakışmayacağını düşündüğüm renk gerçekten çok hoşuma gitti.Yapıları da çok güzel toz toz olmuyor.

Çantaya atmalık boyda oluşları çok kullanışlı ayrıca bu kadar küçük olmalarına rağmen aynaları da var.Ben bu allıkları çok sevdim.
Fiyatları 10tl.


Not: Fotoğraf makinam olmadığından renkleri ve ürünü iyi görebilmeniz için fotoğrafları başka bloglardan aldım.

2 yorum:

  1. Kokuları gerçekten harika,pembişi mevcut bendede güle güle kullan .
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim canım sen de güle güle kullan:)

    YanıtlaSil