8 Mart 2013 Cuma

Daimi Rüküş Zooey Deschanel

Evet çok şeker, evet boncuk boncuk gözleriyle adeta sevimli küçük bir kız çocuğu ama giyinmeyi hiç mi bilmez bir kadın arkadaş?!
Valla dizi ve filmlerdeki hali dışında giydiği bütün kıyafetler adeta birer rüküşlük abidesi.Dizi film kıyafetlerini allahtan kendi seçmiyor.
Kendisini nereden tanıyoruz diyenler için 500 Days Of Summer 'da Summer, Yes Man filminde Allison ve New Girl dizisinde Jess karakteriyle karşımıza çıktı.2 filmi de izledim ve çokta sevdiğim filmler.Dizininde hala izleyicisiyim ve filmlerde dizilerde kendisini çok sevsem ve çok şeker bulsamda bir ödül töreninde,sokakta falan görünce gözlerim rüküşlüğü karşısında fal taşı gibi açılıyor.
Bu kadar güzel bir kadın bakalım kendini nasıl rüküşler kraliçesi yapmış.

Kızımız 33 yaşındaymış valla 18 gibi duruyor hatta az daha sıksam liseye yeni başlamış bile derim.Ya minyon olduğundan ya da sürekli kız çocuğu gibi giyinmesinden bilemiyorum.
Genelde kabarık etekler robadan elbiseler seviyor.Bi de nedense her şeyin altına külotlu çorap giyme isteği var ki Holywood'da ünlüler kar yağsa bile çorap giymez olduğundan daha da bi gözüme batıyor ablanın bu çorap sevdası.
Bu da çömez zamanları tahminimce bir film galasında hadi bunu görmezden gelelim o zamanlar çokta alışık değildir kırmızı halılara diyicem ama çarşaf kumaşı gibi bi kumaşı bu kadar demode bir modelle birleştirince bu da göz yani görmezden gelemiyor.

Ödül törenlerinden galalardan başladık madem öyle devam edelim.Bakın hiç 33 yaşında gibi duruyor mu sonra Buse niye kıza ergen gibi giyiniyor dedi diyorsunuz.Şu haliyle lise mezuniyetine giden bir Merve bir Burcu değil mi adeta? O maşalı saçlar, o annesinin "kızım çokta kabarık almayalım" demesi üzerine daha az kabarığı alınmış pembe saten elbise.Sonra fazla DIY postları okuduğu için bende bu elbiseye bi şey katarım sevdasıyla beline kondurduğu o kel alaka kurdele.Elinde ki clutch'ı tutuşu bile "bakın biz bunu yeni aldık" diye bağırmıyor mu?
Aha bunlarda ortaokul mezuniyet elbiseleri galibaasfs.Fazla kabarık,tüllü,balon eteklerin hastası kendisi.Hele o son elbisede göğsünü göbeğine kadar açıp eteği balon etek olan bir elbise seçmesi içindeki ergenle seksi olmak isteyen kadının birbiriyle çekişmesi gibi değil mi?
Al işte yine tenine hiç uymayan bir renk,saçma bir etek boyu ve elbiseyle alakasız bir saç modeli daha.
Saçına, makyajına, küpelerine,saçına taktığı aksesuara lafım yok ama o elbisenin omuzundaki gül, altına giydiği külotlu çorap (elbisenin üstü açık olunca altı kaval üstü şişhane demeden duramayacağım) hele hele o burnu açık ayakkabılardan çorabın gözükmesi kadar kıro başka hiç bir şey yok bence bu dünyada.

Yok cağnııııımmm gözünü sevem sen kendine bir modacı bul ve kendini tamamen bak altını çizerek söylüyorum tamamen yani donuna kadar ona bırak seçimleri.
Bu seferde Moschino marka bir siyah beyaz peplum elbiseyle ama hem elbisenin peplumları fazla kaçmış hemde bizim ufak tefek kızı yutmuş sanki bu elbise.
Özellikle sağda sadece yüzü olan fotoğrafı da koydum ki elbisesine ayakkabısına bakmazsak aslında ne kadar güzel bir kız olduğunu görelim diye.Deminden beri yerin dibine soktuk çıkardık kızı ama napiyim haksız mıyım yani?Al işte perde desenli,altın rengi,pasparlak, halter kesim elbiseyi giymiş yetmemiş daha da içimizi karartsın, yaşlı gözüksün diye bir de siyah ten rengi çorap giymiş.


 Çorap demişken şu fotoğrafı göstermeden geçemeyeceğim.Haki mi o çorabın rengi?Peki o elbisenin eteğine ne olmuş?Zooey böyle giyinmeyi nerden öğrendi?Demek ki ne kadar paran olursa olsun,ne kadar ünlü olursan ol zevksizsen,kıroysan yapıcak bir şey yok arkadaş.Bak allah bilir elbisenin içindeki kırmızılarla uyumlu olsun diye o yandan çarklı örgüsüne o kırmızı çiçeği takmıştır.

Şimdi düşüp bayılacaağım Writer Guild Award 2012'de giymiş bu Shareen tulumu.Bu bana köylerde ninelerimizin giydiği şalvarları anımsattı.Yorum bile yapamıyorum artık.

2013 Vanity Fair Oscar Party'de giydiği bu tuvalet yok artık daha neler dedirten cinsten.Tamam yaşı düşündüğümden daha büyükmüş ama 55 te değil yani.Ben bu ünlüleri anlamıyorum bazıları yaşına başına bakmadan her yerini açıyor aha bunun gibiler de 33 yaşında rahibe Teresa mübarek.O renk nedir? İlk gördüğümde bir şey giymemiş sandım.Hadi illa bunu giyicen bari rengi biraz daha çarpıcı olaydı.


Valla ben kötü demekten sıkıldım o kötü giyinmekten sıkılmamış.
Bu da Golden Globe Award'da giydiği tuvalet.Diğerleri arasında yine en iyi bu galiba.Hayır niye yeşil arkadaş yaa valla güzel olacak tuvalet bile o yeşil yüzünden gözüme çirkin geldi.
Yani siyah ve danteli bir araya getirip kötü giyinmek biraz zor.Sonuçta asil duran danteli yine asil bir renk olan siyahla tamamlıyorsunuz ama ben bu elbiseyi bile beğenemedim belki de anaokuluna gidiyor gibi topladığı saçlarındandır.

Emmy Award için seçtiği bu bebe mavisi elbisenin rengi ve göğüs kısmı çok tatlı ama alt kısmı için aynı şeyi söyleyemeyeceğim.Dümdüz inen bir elbise olsaymış şu halinden yüz kat daha şık dururdu diye düşünüyorum.Ne o öyle parça parça tüller.Bir de mümkünse o boynu bomboş havaalanı pisti gibi açmasaymış.

Kafasındaki yeni hamile yapmış kadın kurdelesiyle hangi törende acaba?
Bakalım günlük hayatında nasıl bir "tarzı" var.





İnanın o kötü hallerinden sonra şu halini beğendim diyicem utanmasam.
Yok tamam artık eminim biri buna eteği kabarık küçük kız elbiseleri sana çok yakışıyo falan demiş.Çünkü markette,sokakta,dizide,törenlerde sürekli aynı tarz elbise giymesinin başka bir açıklaması olamaz.
İşte bu bence en şık hali.Hay gözünü seviyim zor değilmiş bak.Kesin kazara giymiştir bunları da robadan elbiseleri kirliyse el mahkum pantolonu çekmiş üstüne.
Biliyorum günlük tarzından bahsediyorduk ama bu fotoğrafı koymadan geçemedim.Yorum yapmıyorum.Buraya kadar acaba çok mu ağır konuştum diyordum ama şuan ohh ağzıma parmaklarıma sağlık ne de güzel yazdım o satırları dedim valla.
Bu da eşofmanlı zooey..
Sizi son olarak dergi kapaklarındaki fotoğraflarıyla baş başa bırakıyorum.Bu iyiliğimi de unutmayın en sona güzel hallerini sakladım sizin için.


Okuduğunuz için teşekkürler,
bir sonraki yazıda görüşmek üzere...
















2 yorum:

  1. Kadın giyinmeyi bilmiyor değil de bence onun tarzı o canım :)) Nostaljik,vintage model elbiseleri pek seviyor Zooeyciğimiz :D Dünya güzel,dünya tatlısı olduğu için ne giyerse giysin ben görmem valla çuval da giyse olur :))

    YanıtlaSil
  2. dünya tatlısı olduğuna bende katılıyorum ama seçtiği elbiseler vintage değil yazıyı yazmadan baya araştırdım giydiği kıyafetler vintage markaların yada butiklerin falan değil sevmek bir yana bu kadar ünlü birinin azıcık daha şık giyinmesi gerektiğini düşünüyorum ama tabiki benim üstüme vazife değil kadının giyimini burdan topa tutmak, nacizane kendi fikrim işte:)

    YanıtlaSil