31 Ocak 2013 Perşembe

Golden Globes 2012

Geç kalmış bir yazı farkındayım ama yazmadan geçmek istemedim.Bir çok hemcinsim gibi bende hangi ünlü nereye gitmiş,kime ne demiş,ne giymiş,ne takmış,rüküş mü olmuş merakla takip ediyorum.Bu tür organizasyonlarda benim gibi evde dizi çıkmış pijamalarıyla oturanlara ünlüleri mercek altına alma fırsatı veriyor.
Lafı çok uzatmadan ilk ünlümüzle başlayalım.

  Son dönemin parlayan isimlerinden Jennifer Lawrence ilk seçimim.Kendisine zaten erkek arkadaşımın ilgisi nedeniyle uyuz olduğumdan objektif davranamayabilirim, şimdiden kusura bakmayın.İlk olarak X-Men filminde gördüğüm bu hanım kızımız daha sonraları Hunger Games (Açlık Oyunları) filmiyle kendisini yedi düvele tanıttı.Açlık Oyunları kitabı bildiğiniz gibi bir seri kitabı olduğundan bu kızımızı gelecek yıllarda iki filmde daha izleyeceğiz.Gelelim kıyafetine..
  Giydiği tuvalet Christian Dior'muş.Kıza mı olmamış yoksa tuvaletmi boktan anlayamadım,sanki boynu bomboş bide tuvaletin manasız bir yerden kabarıklaşması beni rahatsız etti.Fakat 1990 doğumlu Jennifer'ın yüzü o kadar güzel ki çok az bir makyaj ve ense de toplattığı babaanne modeli saç bile kıza yakışmış.Ama kıyafeti beğenmedim rengi dışında kötü bence ütüsüz,kemeri de anlamsız geldi.Seni biraz üzülerek beğenmiyorum jennifercığım.

  İkinci ünlümüz benim kendisine bir türlü ısınamadığım daha doğrusu bir ısınıp bir soğuduğum biri, Anne Hathaway.Ya arkadaş uzun saçlı haline bi bak bir de Kınalı Yapıncak'ta ki Hülya Koçyiğit'e benzeyen şu haline bak.Ben bu ablayı Şeytan Marka Giyer filminde çok severek izlemiştim.Tabi o zamanlar saçları uzun,modaya uygun giyiniyor falan heey gidi günler heey..
    Neyse gelelim bu gece ki seçimine..
  Elbisesi Chanel, yakından baktığımızda elbise düz değil küçük fırfırımsı detayları var.Sen de bi bok beğenmiyosun diyeceksiniz ama ya ablanın iticiliğinden ya da gerçekten elbiseyi beğenmediğimden bilmiyorum ama ben bunu da beğenmedim.Bi kere canım sen süt beyazısın hangi gazla giydin kar beyaz tuvaleti.Hadi bi hata ettin giydin bari boynuna renkli gösterişli bir şeyler takaydın.Maalesef seni de sınıfta bıraktık.
Gerçekten oynadığın filmin adını taşıyorsun (sefiller-les miserables).

 Hadi Heidi Klum ablanın son zamanlarda giydiği en kapalı bu kıyafete merhaba diyelim.Çok şükür ki kendisini açılabilecek açılamayacak her yerini açmadığı bir kıyafetle görebildik.Alexander Vauthier beyaz tuvaletini ben çok beğendim.Yakasındaki işlemeler bile batmadı bana yanlız tatlım o küpeleri bi çıkar allasen.O ne öyle cumartesi pazarından alınmış gibi.Yakanda boncuk kulağında boncuk.Gerçi kesin o boncukların bi tanesini evimi satsam alamam ben ama neyse konuşmak bedava değil mi?Saçı makyajı bile hoş,bu arada söylemeden edemeyeceğim ayakkabıları da Christian Louboutin ablamızın. 



Donna Karan elbisesiyle bu kez de karşınızda Taylor Swift.Bu kız bi ara şarkı söylüyordu sonra oyunculuğa soyundu falan tam olarak ne yaptığını hala anlayamadığım ama bütün davetlere koşarak giden genç ünlümüzün maalesef benim gibi ütüyle pek arası yok galiba zira o buruşuk eteğin başka bir açıklaması olamaz.Ah senin de benim gibi annen olacaktı ki donunu bile ütületirdi.Neyse gelelim elbiseye ben elbisenin sadece yaka kısmını garipsedim fazla yukarda sanki onun dışında rengi de modeli de güzel bence artık biri bu kızı şirinim mesajı vermekten seksiyim mesajı vermeye geçirmeliydi.Saçı için aynı şeyi söyleyemeyeceğim yandan yapılan topuz biraz fazla demode oldu bence.






Megan Fox, tutmuş kocasının elinden getirmiş törene,giydiği tuvalet Dolce&Gabbana.Beyaz tenli falan ama giymiş pudra rengini gayette zarif olmuş,ben giysem kefen gibi durur.Neyse her ne kadar göremesekte ayakkabıları Jimmy Choo eminim muhteşemlerdir.Saçlarını sanki evde kendi yapmış gibi doğal.Yok canım kadın ne yapsa yakışıyor.Bu arada beyefendi de Brian Austin Green.Yanyana mükemmel bir çift olduklarını söyleyebiliriz ama daha mükemmeli var.Buyrun aşağıya.

Ne desem az,bu fotoğrafı ilk gördüğümde nutkum tutulmuştu şuan baktığımda yine beynim cümle kurmakta zorlanıyor.Ya bir çift nasıl bu kadar çekici,cool,doğal olabilir aynı anda.Victoria Secret meleği,Miranda Kerr Zuhair Murad tasarımı şahane tuvaletiyle göz kamaştırıyor.Rengi,yırtmacı,göğüs dekoltesi her şey yerli yerinde.Başkası giyse her yerini açmış diye çemkireceğim bu kıyafeti bu kızda görünce nedense açık gibi gelmiyor.Sürekli don sütyen gördüğümüzden heralde.Ayakkabıları da Salvatore Ferragamo,onlara da bayıldım.Elindeki saten çantaya bile bayıldım,bir insan her şeyiyle bu kadar mükemmel katılamazmış bir geceye.Gelelim Orlando Bloom'a.O da tabi çiftin mükemmelliğine mükemmellik katmakta.Baştan aşağı Burberry giyip gecenin en şık erkekleri arasında ilk sıralara yerleşti.Ay bunlara baktıkça bir fena oluyorum,diğer ünlüye geçelim.








O güzelim çiftten sonra rüküş birini koyalımda beynimiz böylelerininde olduğunu hatırlasın dedim ve Nicole Richie'yi seçtim.Ablam canım ablam o gırtlağına kadar kapalı gök rengi abuk subuk desenli transparan mı değil mi anlamadığımız seda sayan elbisesi kılıklı tuvaleti ne diye giydin sen?Naeem Khan tasarımı bu kıyafete afedersiniz beş lira veripte alıp üstüme giymem.Çantaya baksak kıyafetle kel alaka.Ay gözlerine de mavi far mı sürmüş şimdi kusuyorum.Olmadı canım bir dahaki sefere artık.
Zac Posen, bordo elbisesiyle Naomi Watts oldukça zarif görünüyor.Saçı en sevmediğim yandan çarklı modelden olmasına rağmen ona bile takılmadım.Özellikle kullandığı clutch çok hoşuma gittiğinden yakından görebileceğimiz bir fotoğraf bulucam diye göbeğim çatladı,güzelim Salvatore Ferragamo clutch karşınızda sonunda.Allah aşkına bu kadının 44 yaşında olduğuna kim inanır?

Geldik gecenin siyah seçenlerinin ilkine.İşte yırtmacımı gördünüz mü diye gezinen Umutsuz Evkadını Eva Longoria ! Tuvaleti Emilio Pucci imzası taşıyor,şahsen tuvaletin üstünü çok beğendim fakat altındaki pile mi pilise mi ne haltsa onları bu sene türk kızlarımız gündüz taksim'e çıkarken bile giydiğinden böyle bir tuvalette görmek istemedim galiba.Sırtı kolları,göğüs dekoltesi şahane.Yalnız artık Eva Longoria'nin bu tarz topuzlardan nasıl olupta bıkmadığını merak ediyorum şahsen ben bıktım.Ve evet yırtmacını gördük hayatım rahat ol.
Sesine taptığım,Skyfall'ı defalarca dinleyerek kendimi öldürdüğüm Adele, Golden Globes 2013'te siyah tercih edenler arasında.Burberry tuvaleti,eyeliner'ı,nude ruju her şeyi tamam da aç o topuzu bacım.Anladık anne de oldun ama 24 yaşındasın kardeş bu nasıl bir babaanne ruhu?Neyse bayıldığım Skyfall'la ödülü de kaptın,çocuğu da doğurdun senden mutlusu yok artık.
Siyahlardan fenalık gelmeye başladı hafiften ama devam ediyorum ve bu defa da Sofia Vergara çıkıyor karşımıza.Elbisesi Michael Cinco, çok beğendiğimi söyleyemiyeceğim fazla allı pullu.Allahtan siyah bir de bu kadar işli elbisenin renkli olduğunu düşünmek bile istemiyorum.Abla anlamış elbisenin kendinden çok dikkat çektiğini saçları jilet gibi fönlemiş iyi de yapmış,topuz yapıpta elbiseye mi gözümü yorsam saça mı zahmetinden kurtarmış bizi.
Siyah dedik yaz yaz bitmiyor arkadaş.Amma siyah giyen ünlü varmış.Şimdi de sırada Alexander McQueen tasarımı tuvaletiyle Nicole Kidman.Galiba hayatım boyunca sadece Bewitche,Samantha olarak kalacak benim gözümde,her an burnunu kıvırıp bir şeyleri havalandıracak gibi bakmıyor mu ama?Neyse neyse saçları sanki bakır tonlarıyken daha iyiydi burdaki halini de pek sevmedim ne o öyle yataktan kalkıp gelmiş gibi.Elbisenin bel ve karın kısmındaki transparan tüllü detaya bayıldım.Hatta elbise de tek sevmediğim şey yakadaki altın rengi zımbamsı aksesuarlar onun dışında elbiseye söyleyecek tek lafım yok.Ama keşke gözlerini biraz daha siyah farla falan belirginleştireydin be Nicole,hadi iyi tarafıma denk geldin beğendim seni yine de.
Siyahtan içim kıyıldı beyaz gien yok mu dedim,Allah çarptı galiba.Bu ne Jlo?Ne yaptın kendine böyle?Zuhair Murad imzalı transparan görünümlü beyaz dantel işlemeli bu tuvaletle katılmış Jennifer Lopez geceye.Hadi elbiseyi geçtim,çanta,saçlar her şey kötü.Sadece makyajını ve küpelerini beğendim canım daha da bu kılığına ellerimi yoramıycam.
Ya o kadar laf ettimde galiba insanların bir bildiği varmışta siyah giymiş.Al işte turuncu giyeni de görüyoruz.Marion Cotillard yüz ifadesiyle de bok gibi olduğunun farkında bence.Tamam elbisenin üstü güzel ama o asimetrik kesim altı ne olacak? Peki ya ayakkabıların? Elbisenin C.Dior olduğunu görünce bile maalesef hala bir nebze fikrim değişmedi.

Canım çok mu şekersin sen? Kim fikir verdiyse sana bu kılığa girmen için yarın git em kanını bence.Dizide de mıymıylığıyla beni fitil eden Nina Dobrev, nam-ı diğer Elena'da renkli giyineyim cici kız olayım derken sıçmış sıvamış. Oscar de la Renta elbisesinin hem kumaşını hem boyunu hiç sevmedim.Ayakkabıları da Jimmy Choo.Yok ya ben bu kızı sevemiycem galiba.Siz fotoğrafta göremiyorsunuz ama tek sevdiğim ayrıntı eline aldığı clutch.



Versace elbiseye bayıldım.Özellikle de defilede taşıyan mankenin üstünde görünce.Bu arada elbisenin arkasını gösterebileceğim tek fotoğraf buydu alttaki yazı için üzgünüm.Neyse dediğim gibi elbisenin arkası harika,yırtmacı şahane,belindeki açıklıkta güzel ama gel gör ki erkek kılıklı Halle Berry giyince benim hoşuma gitmedi.Kendisinin yıllardır değiştirmediği saç modelinden bahsetmek bile istemiyorum.Elbise şahane,abla kötü.




 İşte manken bile olsan her elbise yakışmayabilir teorisini doğrulaması için karşınızda köfte dudaklı Rosie Huntington Whiteley.Canım yırtmaç boyunu herkes kasığına kadar açmış seninki bi ezik kalmış sanki,boynundaki fiyonk şeklinde detayda kötüydü.Olmamış Rosie,bizimle deyılsın.
 Alexander McQueen elbisesiyle gecenin en şıklarından biri Kate Hudson bence.Bu kadar rüküşün içinde denize düşen yılana sarılır olduk galiba.Elbisenin yaka yada belde ki detaylarından biri olmasaymış daha iyiymiş bir de allahaşkına o saçları bi topla canım zaten elbise kapalı saçları da salmış ısı yalıtımı mı sağlıyor nedir?
  Resimde ki son abla da Katharine McPhee.Tuvaleti sanki bi top kumaş alıp sarınmış gibi bir kaba duruyor üstünde,o ayakkabının önünde ki şeffaf bantta allahlık neyse daha fazla üzmeyelim.


Siyahlara verdiğim kısa aradan KristenWiig ile döndük.Bu yazıda en çok beğendiğim bayanlardan biri.Michael Kors elbisesi sade ve çok şık.Azcık daha memintolar tombikto olaymış iyiymiş ama ziyanı yok.Dekoltesi de ölçülü saçlar desen doğal.Söyleyecek fazla söz yok ben sevdim.
Son olarak yıllardır aşık olduğum George Clooney ve sevgilisi (en kısa zamanda ayrılmalarını diliyorum) Stacy Keibler'i inceleyip yazımı bitiriyorum.Ablanın üstündeki Armani Privé bir tuvalet fakat kendisini hiç beğenmediğimden bu perde kumaşı kılıklı elbiseyi de beğenmedim.George bebeğimin üstündekiler hangi tasarımcıdan çıkmış bilmiyorum ama bi önemi de yok zaten o her haliyle gönüllerin birincisi.

Bir Golden Globe daha geçti gitti.Umarım okurken zevk almışsınızdır.

Mutlu Günler.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder