4 Mayıs 2017 Perşembe

Sosyopix'le En Özel Hediyeler




Benim için kişiselleştirilmiş; hediye verdiğim kişiye kendini özel hissettirebilecek hediyeler çok daha kıymetli olduğundan bugün size bir hediye önerisinde bulunmak istedim. Malum önümüzde anneler günü ve mevsim nedeniyle bir çok düğün, mezuniyet var. Sevdiğiniz insanlara her yerde bulunan şeyler armağan etmek yerine daha özel ve düşünülmüş armağanlar vermek daha hoş olur.



Sosyopix sanırım 2 yıl önce karşılaştığım bir siteydi. Fikir olarak çok sevmeme rağmen nedense bir türlü hediye almam gereken durumlarda aklıma gelmediğinden alışveriş yapmamıştım.
Geçtiğimiz hafta benimle iletişime geçtiklerinde "Buse bu evrenin sana bir mesajı" :) dedim ve paket elime geçtiğinden beri sizinle paylaşmak için fırsat kolladım.


Bana hediye ettikleri paketten; ayaklı bir masa takvimi, anılarınızı biriktirebileceğiniz bir defter, çıkartılmış fotoğraflarım ve onları asabileceğim bir iple mini mini mandallar çıktı.


Sizde sevdiklerinizin fotoğraflarını çıkarttırıp bir deftere kenarlarına notlar alarak yada renkli stickerlarla süsleyerek hediye edebilir ya da ofisinde veya evinde kullanabileceği bir masa takvimi haline getirtebilirsiniz.



Bütün bunlar dışında siteye girip incelerseniz magnetlerden canvas tablolara, kupalardan rozetlere, bez çantalardan posterlere kadar bir çok seçenek var. Hepsi de çok yaratıcı.



Eğer uygun fiyatlı ve özel hediyeler arıyorsanız mutlaka https://www.sosyopix.com/ a göz atmanızı tavsiye ederim.
Bana bu tatlı kutuyu gönderdikleri için de bir kez daha teşekkür ediyorum.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder