30 Mayıs 2017 Salı

Loreal Lip Paint Matte // 201&207

Merhaba!
Son zamanlarda daha az kozmetik alışverişi yapıyorum. Hatta bir süre hiç bir şey almayıp çekmecelerimdeki hiç ellenmemiş ürünleri kullanıp biraz vicdanımı rahatlattım diyebilirim. Ama tabi ki sonsuza kadar kozmetik almamak benim için imkansız olduğundan özellikle yeni çıkan ürünlerden oluşan alışverişler yaptım. 
Loreal Lip Paint'ler ülkemizde yeni sayılır. O nedenle özellikle merak ettiğim mat bitişli iki rengi de sepetime atmayı ihmal etmedim.



İlk olarak ambalaj seçimleri çok hoşuma gitti. Sert plastik olmadığından ürünü almak için rahatça tüpü sıkabilir ya da fırçayı tüpün kenarlarında kalan ürünü almak için istediğiniz gibi gezdirebilirsiniz.

Sevdiğim diğer özellik ise fırça tasarımı. Şimdiye kadar gördüğüm en fonksiyonel likit ruj aplikatörü diyebilirim. Sünger fakat tam üst dudak uçlarınıza ve dudak kenarlarınıza oturabilecek bir formu var. Bu nedenle koyu tonları bile rahatlıkla uygulayabiliyorsunuz.

Yapıları çok sıvı değil daha çok köpük/mus yapıda diyebilirim. Çok sıvı olmadığı içinde kenarlardan taşma ya da akma yapmıyor ve rahatça sürülüyor. 
Kötü tarafına gelecek olursak üstünde "matte" yazmasına rağmen kesinlikle mat değiller. Acaba ben kalın sürdüm o yüzden mi diye neredeyse yok denecek incelikte sürdüğümde bile parlak durdular. Ancak pigmentasyonları 10 numara. Mor olan o kadar dikkat çekiyor ki; hem parlak yapısı hem de rengi nedeniyle günlük hayatta çok tercih edemiyorum.



Normalde kokulu dudak ürünlerini pek sevmem ama bunların kokusu çok ağır olmadığından rahatsız etmedi.

Özellikle mor olanı sildikten sonra dudağımda biraz renk bıraktı ki pembe tonlu bir ruj olsa bunu sorun etmezdim ama dudaklarım morarmış gibi kaldı:)
Bunlar dışında birazcıkta (özellikle koyu olan renklerde) sürerken renkte dalga dalga bir görüntü oluşabiliyor.



Diğer renklerini alacağımı pek sanmıyorum. Bazı yönlerini sevmiş olsam da maalesef çok çok memnun kalmadım. Fiyatları sanırım 40 lira.
Aranızda deneyip benim gibi ya da tam tersine düşüncesi olan varsa yorumlarınızı bekliyorum:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder