15 Aralık 2016 Perşembe

Yeni Yıl Kampanyası-Yves Rocher


Selam güzellikler!
Yılın en sevdiğim zamanı olan yılbaşı dönemine girmiş bulunuyoruz. Yeni bir yıla girmemize günler kalmışken arkadaşınıza, annenize, kardeşinize ya da belki kendinize hediye almak için mağazaları dolaşmaya başlamışsınızdır. Ben de bu yıl belki işinizi biraz kolaylaştırırım umuduyla sevdiğim markaların yeni yıl hediye seçeneklerinden sizlere bahsetmek istedim.

Yıllardır en sevdiğim markalardan biri olan Yves Rocher'nin sınırlı sayıda çıkardığı yılbaşı ürünlerini bu yazıda biraz incelemeye ne dersiniz? 
Cevabınız evetse buyrun başlayalım:)
Yeni yıl kampanyası 1 Aralık - 1 Ocak tarihleri arasında geçerli olacak.


Yeni yıla özel 3 farklı kokuda banyo&vücut bakım ürünleri çıkarmışlar.
-Baharat&Mandalina
-Badem&Kızılcık
-Armut&Kakao
Her kokunun; vücut sütü, duş jeli, mumu, parfümü sıvı sabunu ve el kremi var. Ben ürünleri mağazada kokladığımda en çok armut&kakao olan seriyi sevdim. Hatta bir kız arkadaşıma da bu kokunun (adını vermiycem süprizi kaçmasın) el kremi, sıvı sabunu ve mumundan oluşan bir set yaptım yılbaşı hediyesi olarak :) Fiyatlardan bahsetmem gerekirse; el kremi: 15.90, mum: 21.90, sıvı sabun da; 10.90. Açıkçası baya uygun bir hediye seçeneği oldu benim için.

Serinin tabi ki bir de makyaj kısmı var. 6 farklı ton da oje, bakır etkili topcoat, jumbo göz kalemleri, far ve ruj paletleri, pudralar, kabuki fırça ve dudak kalemi var.
 O kategoriden de kendim için bir şeyler almış olabilirim :)
Kafayı son dönemlerde ışıltılı ürünlerle bozdum bildiğiniz gibi. O yüzden bu sedefli ve bakır pudra benim favorilerimden oldu. Şahane aydınlatıcı görevi görüyor. Bir de satış danışmanı içeriğinde jojoba yağı olduğunu söyleyince beğenim katlandı. Bu ürünün fiyatı da 59.90 tl.


       Sanırım benim gibi bir ruj delisinden bu ruj paletini kaçırmamak beklenirdi.
 Havalar biraz soğuyunca sizinde eliniz koyu rujlara gitmeye başlıyorsa
 bu palete bakın derim.
    İçindeki fırça da oldukça kullanışlı. Bir de ben son zamanlar tek tek ruj almaktansa bu tarz paletler alıp renkleri karıştırarak kullanmayı daha çok tercih etmeye başladım. 
    O nedenle benim için iyi bir alternatif oldu. Son olarak ambalajına da bayıldığımı söylemeden geçemeyeceğim.
Ruj paletinin fiyatı da 54.90 tl.
Satın aldığım son ürün de kullanması oldukça pratik olan bu jumbo göz kalemlerinin gül kurusu rengi oldu. Dore kahve de aklımda kalmadı değil bu arada. Oldukça kremsi bir yapısı var ve buna rağmen gün içinde göz kapağımda birikme yapmadı. Ben bu tarz kalem farları pratikliği yüzünden çok kullanışlı buluyorum. Bunların da 6 farklı renk seçeneği var ve fiyatları 23.90 tl.




Sanırım aklımda kalan diğer jumbo göz kalemini, bakır etkili topcoatu ve kabuki fırçayı da dayanamayıp bir sonraki alışverişimde alıcam. Mazallah biter falan aklımda kalacağına çekmecemde kalsın:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder