16 Kasım 2016 Çarşamba

Yeni İlgi Alanım: Burçlar!

Selam!
Bugün size son 2 aydır keşfettiğim bir siteden bahsetmek istiyorum.
Sitede; spordan ekonomiye, testlerden videolara kadar oldukça farklı bilgilere ulaşmak mümkün. Fakat nasıl olduysa (sanırım evvelden ilgimi çeken bir konu olmadığı için) burçlar kategorisini atlamışım. 
Burçlar eskiden beri asgari düzeyde ilgimi çeken bir konuydu.
Son zamanlarda süper ay bilmem ne derken burç konusuna iyice sardım. Normalde " evet yengeçler kıskanç olur, ben de sevdiğim insanları kıskanırım" açıklamasından öte gitmeyen bilgim ve ilgim her geçen gün artmaya başladı.
Hal böyle olunca gazetelerin günlük burç köşesinden daha detaylı bir kaynağa yönelmem gerekti. Açıkçası diğer kategorilerini çok sevdiğim bir sitede burçlar kısmını bulunca da iş tadından yenmez bir hal aldı. En çok ilgimi çeken de sitede Susan Miller'ın burç yorumlarının türkçe yayınlanıyor olması oldu.



Susan Miller'ın her ay tüm burçlar için oldukça detaylı yorumlarını zaten ilgi duyanlar biliyordur. Kendisinin dünyada en çok bilinen astrologlarından biri olduğunu söylememe gerek yok heralde :)
Önceleri hep yabancı kaynaklardan yarım yamalak anlayarak okuduğum yorumlarını nihayet türkçe okumak inanılmaz keyifliymiş. Ben de sizler de zorlanmayın diye bu keyfimi paylaşmak istedim. Laf aramızda ben gerçekten burç konusuna iyiden iyiye ısınmaya başladım. Sanki http://www.neotempo.com/burclar 'da ne okusam bir şekilde yaşıyorum.
 Mesela Susan'ın yengeç burcu için ekim ayı yorumunda 16 Ekim'de kariyerle ilgili bir yoğunlaşmadan bahsediliyor ve inanmayacaksınız ama yaklaşık bir yıl içinde açmayı düşündüğüm iş yerim için ilk adım 16 Ekim'de atıldı.
Bu ve bunun gibi bir kaç şey daha olunca ben de yorumlarında paylaştığı tarihlere ve duygu değişikliklerine daha çok dikkat etmeye başladım.

Anladım ki günlük yüzeysel iki satırlık burç yorumlarından çok; detaylı, önemli tarihlere dikkat çeken paylaşımlar daha mantıklı ve daha güzel.
Tabi ki burçlar herkesin ilgisini çeken bir konu değil biliyorum ama demek ki zamanla insanın ilgi alanları da değişiyormuş dedim kendi kendime ve üniversite yıllarımdan bir şey hatırladım.
Yakın bir arkadaşım burçlarla inanılmaz ilgili, yıldız haritasını çıkartır, yükselen burcunu bilir yani burçlarla ilgi yapılabilecek her şey yapar, bilinebilecek her şeyi bilirdi. Hatta okul kitabını almayıp o parayla yıldız haritası çıkarttırdığını bilirim o derece:)
O zaman tabi benim konuyla hiç alakam yok. Bize gelip sürekli Susan Miller'dan bahsederdi. Bu ay şu tarih önemli, bu tarihte eğitim hayatında kötü bir dönem, şu tarihte aşk hayatımız zirve yapacak falan diye bizde gülerdik. Üstelik Susan Miller'ın yorumlarını elinde sözlükle acı çekerek çevirmeye çalışırdı. Şimdi rahat rahat bu aylık yorumları okurken acaba o da Neotempo'dan haberdar mıdır diye düşünmeden edemedim :)

Umarım sizler için de faydalı bir yazı olmuştur. Sonraki yazıda görüşürüz:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder