2 Mayıs 2016 Pazartesi

Note-Luminous Silk Mono Eyeshadow 02


Merhaba!
Biraz ara verdim farkındayım ama Youtube'a dönünce oraya ağırlık vermek istedim. 
Bugün Note markasından her makyajda kullanabileceğiniz 02 numaralı fardan bahsetmek istiyorum.





Note ürünlerini denedikçe aslında çok başarılı bir marka olduğunu düşünmeye başladım. Bir tek ten ürünlerini henüz denemedim, eğer o konuda da başarılıysa markaya olan sevgim baya artacak gibi duruyor.





5gr, aynalı, siyah ambalajı hem kullanım açısından pratik hem de şık. 





Renk; tam göz kapağında baz olarak kullanacağınız ya da gözünüzün dış kısmına koyu renkler uygularken orta ve iç kısmı aydınlık göstermek istediğinizde elinizin gideceği bir ton. Bu nedenle benim çok hoşuma gitti.

Yapısı oldukça yumuşak ve çok kolay dağılıyor.






Uygulama esnasında pek tozutma sorunu da yaşamadım. E malum önümüz yaz olunca makyajda da açık renkler tercih sebebi olacak. Bu ürünü de değerlendirmenizi ve bir indirimde koleksiyonunuza katmanızı öneririm.

Rengini Bul etkinliğinde, Lenjora.com'a ürünü hediye ettikler için teşekkürler:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder