5 Mayıs 2016 Perşembe

2016 Met Gala

Herkese merhaba!

Bayadır ödül töreni gıybeti yapmadığımı farkedince bu seneki konsepti "Manus x Machina: Fashion in an Age of Technology" olan Met Gala'yı mercek altına alayım dedim.

Hadi hemen başlayalım!


 Başta konseptin gelecek, teknoloji cart curt olduğunu söylemiştim. Peki konseptle zerre alakası olmayan Kylie Jenner hakkında ne düşünüyorsunuz. Full taş ve transparan detaylardan oluşan Balmain tuvaletinin göbek bölgesindeki deforme görüntüsünü hiç sevmedim. Saç- makyaj konusunda da Instagram selfielerinin ötesine geçememiş.
Üzgünüm ama vasat diyip geçiyorum.




Kim Madonna'ya böyle saçmalama cesareti verdiyse allah onu davul etsin. Saçını ve saç aksesuarını beğenebildim. Givenchy kıyafeti "bu sene nasıl ilgi çeksem" tribinden öte gidememiş. Tamam anladık yaşıtlarından süpersin, şahanesin ama tanganı giyip ödül törenine de gelme yani.



Ohoo yeminle içim şişti ya..
Şimdi yazıyı burda bitirip içeri dizi izlemeye gidicem. Bu ne Ciara?!
Saçını soba boyasıyla mı boyadın?
Hadi her şeyi geçtim; elbisenin taşları o kadar ağırlık yapmış ki aşağı aşağı inmiş. Şu side boob dekoltesinin de suyu çıktı. Keşke her ödül töreninde 5 kadının 4'ü kullanmasa.
Ben de mi bugün bir gariplik var bilmiyorum ama kimseyi beğenemedim.



Töbe bismillah.
Sanırım hayatımda ilk kez Naomi Campbell'ı beğenicem az sonra. Ya bu kadar berbat giyineni görünce iyi geldi ya da gerçekten iyi bilemiyorum ama beğendim. Cavalli Couture tuvaletinin işlemelerini ve dekoltelerini çok sevdim. Takıları ve dümdüz bıraktığı saçları da oldukça hoş görünüyor.
En azından diğerleri gibi azcıktan bundan biraz da şundan diyip zorlama bir görüntü çıkarmamış.



Ya bunun güzelliği, taşlığı!
Amber Heard en beğendiklerimden biri oldu kesinlikle. Ralp Lauren tuvaletinin içinde o kadar zarif o kadar seksi ki her şey ancak bu kadar dozunda olabilir. Makyajı, takıları beni her şeyiyle mest etti.
On numara beş yıldızla uğurluyorum.



Katie Holmes'ı görünce aklıma Samara geldi. Zac Posen tuvaletinin özellikle göğüs bölgesi o kadar boş ki insana "push up diye bişey var taam mı?" dedirtiyor. Zaten gırtlağına kadar kapalı dekolteye yetmemiş o kolyeyi takmış, o da yetmemiş saçlarını salmış.
İçim çekildi, hayat enerjim bitti.



Şükürler olsun Alexa Chung sayesinde biraz toparlandım. Bed head saçları, doğal makyajı şahane. 
Thakoon takımını da çok sevdim. Ayakkabıları beni biraz düşündürse de o kadar paçoz görüntüden sonra ona da bir şey dersem çarpılacağımdan susuyorum.



Oldu o zamaaan..
Ya üçü de o kadar kötü ki hiç bir şey söylemek istemiyorum ama duramayacağım.
Beyonce; latex üstünü bile taşlar tuşlar giyerim yetmez karpuz kolla da tüy dikerim demiş ve Givenchy'i giyip gelmiş. Zerre beğenmedim ama en çok merak ettiğim şimdi bu kadın boşanıyor mu, aldatılmış mı? Neyse geçelim Kim Kardashian'a..

Demir-çelik fabrikası sponsorluğunda gibi görünen kostüm aslında Balmain. Alt kısmını sevsem de üstü gerçekten zırh gibi duruyor. Ben bakarken daraldım bu kadın nasıl içinde durmuş bilemiyooruuğm.

Nicki Minaj için tabi ki de parmaklarımı yormayacağım. Ayaklı facia!

Daha bahsedilecek çok isim var ama genel itibari ile kötü seçimler silsilesi olduğundan aynı cümleleri tekrar etmemek adına burda yazıyı bitiriyorum. Siz bu hanımlarla ilgili neler düşünüyorsanız benimle paylaşın. Bakalım aynı fikirde miyiz?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder