26 Ocak 2016 Salı

Bitenler #6


Hello :)
Bitenler yazısı için özellikle Snapchat'ten istek gelince hemen yayınlamak istedim.

Dilerseniz önce kolayca biten duş ürünleriyle başlayalım.
Palmolive duş jellerini beğeniyorum. Yapıları, temizlemeleri ve kokuları şimdiye kadar bu düşüncemin aksinde olmadı. Son zamanlarda da Nane Keyfi ve Akdeniz Bitkileri çeşitlerini kullanıp bitirdim. İkisi arasından favorim elbette ki Nane Keyfi. Tekrar almayı düşünüyorum. Detaylı yazılarını burdan okuyabilirsiniz.

Seranem duş jeliyle ilgili yazıma da şurdan ulaşabilirsiniz. Bu ürünün kokusuyla ilgili hislerim nötr; ne bayıldım ne de nefret ettim ama köpürmesi ve temizlik hissi güzeldi.

Bu kategorinin son ürünü de Klorane markasına ait bebekler için hem şampuan hem duş jeli olarak kullanılan ürün. Bunu komşumuz bebeğinde kullandı ve çok memnun kaldı. Hatta şuan ikinci kutuyu kullanıyor. Bu ürünle ilgili daha detaylı fikirlerime de burdan ulaşabilirsiniz.
Revox'un At Kuyruğu Şampuanı saç dökülmemi biraz da olsa azalttı ama sanki saçımda biraz sertleşme oldu. Son zamanlarda eskisi kadar saçlarım dökülmediği için yakın gelecekte almayı düşünmüyorum ama bu sorunu tekrar yaşarsam alabilirim.
Prozinc markasının Summer Time Shampoo ürünü Yaz aylarında yıpranan saçlar için koruma özellikli bir şampuan. Özellikle saç uçlarımdaki çatallaşma ve sertleşmeyi düzelttiğini gözlemledim. Önümüzdeki Yaz tekrar alabilirim.
Lesoleil özünde saçı gün içinde çok havasız kalanlar için üretilmiş bir şampuan. Yani başörtüsü kullanıyorsanız veya işiniz gereği sürekli saçınızı kapatmanız gerekiyorsa, saçınız güneş görmüyorsa bu şampuan size göre. Açıkçası ben tam olarak saçımda bir fark gözlemleyemedim çünkü şampuanın hedeflediği kitle içinde değilim. 
Pantene'in Yıpranmış Saçlar İçin Saç Kremi bitti. Ben saç kremlerini azıcık kullandığım için çok uzun süre kullanabiliyorum. Pantene hem şampuan hem de krem konusunda başarılı bulduğum markalardan. O yüzden almaya devam edeceğim.
Avene'in köpük temizleyicisiyle aşk yaşadık resmen. Durup durup keşke seni tanımasaydım diyorum çünkü almak istiyor sonra da 10 liralık temizleyici neyine yetmiyor diyorum kendime. Tabi siz köpük temizleyici arıyorsanız kesin bir şans verin. Daha detaylı yorumlarım burada

Nivea'nın köpük temizleyicisi için pek aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Aslında şimdi farkettim ki bu iki ürünü peşpeşe kullanmam iyi olmuş. Nivea iyi hoşta baya çabuk bitiyor çünkü uygulama esnasında köpük hemen sönüyor. 2-3 pompa ürün bütün yüzüme yeter diyorum, yanağımdan alnıma geçerken hooop köpük bitiyor. Bereketsizdi ve eyeliner, göz kalemi gibi ürünleri pek iyi çıkarmıyordu.

İşte bir daha almam dediğim hatta yazısını bile yazmak istemediğim bir ürün daha. The Body Shop'un Seaweed toniğine bence boşuna para vermeyin. Hiç bir etkisini görmediğim gibi, su gibi bitti ve uygulamadan sonra sanki cildimde sabunlu bir şey varmış gibi bir his bıraktı.

Dermokil'in bu mini boy yüz temizleme jeli hoşuma gitti. Makyajımı güzel arındırdı ve cildimde irritasyon yaratmadı. 4-5 kere kullandım. Elimdeki temizleme ürünleri bitince tam boyunu deneyebilirim.

Clinique markasının bu temizleme jelinden hem burda hem de bir çok bitenler yazımda bahsettiğimden, kısaca güzeldi diyip geçiyorum.

Son temizleme ürünü de Himalaya diye bir markanın. Ben bunu Gratis'ten almıştım. Büyük boyunu almayı düşünmüyorum çünkü her ne kadar ferahlatıcı bir etkisi olsa da kıvamı jölemsi olduğundan yüze yaymakta zorlandım.
Temizlemesi fena değildi.
Satin Care traş jeli benim çok sevdiğim ve epilasyon işini jiletle yapanlar için çok kolaylık sağlayan bir ürün. Başka kokulu olanı var mı bilmiyorum ama ben lavanta kokusunu normalde sevmememe rağmen bunu çok sevdim.

Benri'nin bu kremlerinden nefret ediyorum. Açıkçası çilekli olanı da hiç sevmemiştim. Yapısı su gibi, kokuları yapay ve nem vermeleri çok az. Çok şükür bu coconut olan da bitti. Tekrar almam.

Blistex'in Medplus lip balmı benim çok sevdiğim tekrar tekrar aldığım ürünlerden. Uzun yazısını da  burdan okuyabilirsiniz.

Nivea Lip Butter nem açısından da koku ve yapı açısından da çok başarılıydı. Gramajı oldukça fazla olduğundan tekrar almak için elimdeki diğer lip balmları bitirmem lazım. Bu ürünü de blogumda yazmıştım. Burdan detaylı fikirlerimi de okuyabilirsiniz.


The Body Shop'un limonlu body butterını indirimden almıştım ve muhtemelen son kullanma tarihi yaklaşmıştı çünkü kutunun yarısına gelince kokusu ve yapısı bozuldu. O yüzden bitmeden atıyorum maalesef.
-Elidor'un bu saç açıcı spreyinin kokusu şahaneydi. Ancak kokuları dışında bence bu tarz ürünlerin hepsi aynı. Bunda da ekstra bir şey gözlemlemedim. Genelde saç açıcı sprey alacağım zaman hangisinin kokusu güzelse ya da hangisi indirimdeyse onu alıyorum.

Toni&Guy markasının Nourish serisinden olan bu maskeyi aslında çok severek kullandım ama bence fiyatı çok fazla. Kokusu, etkisi ne kadar güzel olsa da çok iyi bir indirimde bulmazsam almayı planlamıyorum.
İşte en sevdiğim bölüm!
Kozmetik bitirdikçe inanılmaz mutlu oluyorum. Bu sefer full ten ürünü var gördüğünüz gibi. 3 tane fondöten görünce şaşırmayın diye hemen açıklıyorum; çoğunlukla ten rengime tam uyan fondöten bulamadığımdan iki bazen üç ürünü karıştırarak kullanıyorum. Bu yüzden de hepsi aynı anda bitiyor :)

Loreal Lumi Magique benim en sevdiklerimden. Hatta bitmeden yenisini aldım. Aslında karma ve yağlı ciltlere çok uygun değil çünkü hafif ışıltılı bir bitişi var ama ben bayılıyorum. Almak isteyenler fikirlerime burdan ulaşabilir.

Rimmel London Match Perfection cildime kesinlikle çok sarı geldi. Yapısını sevsemde tonu yüzünden almayı düşünmem.

Loreal True Match cildimin çok yağlı olduğu dönemlerde en yakın arkadaşımdı ancak son zamanlarda kullandığımda cildim eskisi kadar yağlı olmadığından çok hoş durmadı. Bir süre almayacağım. Yazımı burdan okuyabilirsiniz.

Rimmel London Wake Me Up kapatıcıyı çok severek kullandım. Elimdeki kapatıcılar bitince yeniden alabilirim. Bu ürünün detaylı incelemesi için buraya tıklayabilirsiniz.

Bu yazının son ürünü de yine Rimmel London'dan Stay Matte pudra oldu. Yanlışlıkla koyu renk aldığım için çok zor bitirdim ama genel olarak bu ürünü sevdiğimi biliyorsunuz. Yazı için buraya tık tık.

Herkese mutlu akşamlar..



3 yorum:

  1. ne kadar çok ortak ürünümüz varmış..avene köpük ve le soleil şampuanı çok sevdim ben..seranem ve palmolive duş jelleri de başarılı bence..

    YanıtlaSil
  2. Maşallah canım neçok pekcok güzel urunler bıtırmıssın, benımde bu ay true maçh ım bıttı bıtecekk :/ ama ben cok uzuluyorum o bıtcek diye cunku elımde sadece bb krem var, pahalı oldugu ıcınde sureklı onu nasıl kullanırım kıyıpta bılemıyorum ındırımler gelsede alsam bi uygun bı bb .

    YanıtlaSil