19 Kasım 2015 Perşembe

Trend Alarmı!!!! Uzun Palto



Havaların soğumasıyla birlikte size paltolarla ilgili yeni bir modadan bahsedeyim istedim. Aslında bu sezon değil geçtiğimiz Kış'tan beri uzun paltolarla podyumlarda, vitrinlerde ve sokaklarda haşır neşir olduk. Fakat bu sezon bu akımın zirvesini yaşıyoruz.




Artık ajana mı benzetirsiniz yoksa Kurtlar Vadisi'nin Polat Alemdar'ına mı bilemiyorum ama bence çokta önyargılı olmayın. Doğru kombinlendiğinde inanılmaz güzel görünebiliyor.



Ağır görünen, daha klasikmiş havaları var biliyorum ama bu görüntüyü daha rahat ve basic parçalarla nötrlemek benim en sevdiğim kombinlerden oluyor.
Mesela dar kesim bir pantolon ve crop topla bu tarz paltoları birleştirip altına da spor ayakkabı giyebilirsiniz.



Bir diğer seçenekte postal tarzı botlarla kombinleyeceğiniz triko etek veya elbiselerin üstüne bu paltoları kullanmak. Bu stili bu kış ünlülerde oldukça kullanıyor.



Tabi her rengi hatta desenli olanları da var ama benim favorim gri ve deve tüyü rengi olanlar. Bu iki renkteki uzun paltoların her renk ve her tarzla birleşebildiğini düşünüyorum.


Ben biraz daha şık, biraz daha klasik bir stil yakalamak istiyorum diyenlerde; kalem etek, şık bir gömlek ya da bluzle veya etek yerine pantolonla kullanabilirler. Tabi ayakkabı seçiminde de zarif topuklu ayakkabılar seçmenizi tavsiye ederim. Bu tarzla işe de gitmek mümkün. Hem ağır bir hava veriyor hem de çok şık görünüyor.


Tabi ki boyfriend jeanlerde var bu paltolarla birleştirebileceğiniz parça seçenekleri arasında. Düz basic bir tişört ya da sweatshirt altına ister spor ayakkabı, ister topuklu ya da bot tamamen size kalmış. Aslında şöyle bir düşündümde uzun paltolarla şunu asla giymeyin diyeceğim tek şey sanırım şalvar kesim pantolonlar çünkü zaten palto uzun ve kesimi itibari ile görüntünün starıyken şalvarın da bolluğu ve daha kaba duruşu hoş bir birliktelik olmayacaktır. Onun dışında da aklıma başka bir şey gelmiyor.



En sevdiğim görüntülerden bir diğeri de diz üstü çizmelerin yürüdükçe açılan uzun paltoların arasından görünmesi. Kısa elbise/etek/şort ve uzun çizmelerle de bu paltolar muazzam duruyor. Üstelik farklı renk ve desenlerde çoraplarla minik süprizler yaratabilir, stilinize küçük dokunuşlarla hareket katabilirsiniz.



Özellikle bu sezon bu tarz paltolar pazarlarda, pasajlarda bile var. Yani demem o ki palto diye 300-400 lira bayılmak zorunda değiliz. Uygun fiyatlı markalarda da tabi ki her rengini bulmak mümkün. Haa yok ben daha iyisini alıcam diyenlere de seçenek bol.

Ben yakın zamanda nerelerde gördüğümü söyleyerek bu yazıyı noktalamak istiyorum.
Zara-Topshop-Beşiktaş Pasajı-Koton-Batik-Sheinside (internet sitesi)- Asos (internet sitesi).









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder