24 Kasım 2015 Salı

Seranem || Vücut Bakım Şampuanı + Saç Bakım Şampuanı



Selamlar!
Seranem'in şampuanını ya da vücut bakım şampuanını kullananınız var mı?
Açıkçası ben ilk kez Güzelliğimiz Annemizden etkinliğiyle tanıştım bu iki ürünle. 
Bugün de size yorumlarımı aktarmak istedim. 




Öncelikle görselde sol taraftaki ürün olan Vücut Bakım Şampuanı'ndan bahsedelim. 250 ml'lik plastik ambalajlı ürün orta kıvamda. Köpürmesi gayet güzel. Lila sedefli bir rengi var ve güzel temizliyor. Açıkçası en önemli hususlardan biri de cildinizden kolayca arındırabiliyorsunuz. Sadece temizlemeyi değil, bakım yaparak nem vermeyi de vaadediyor. Tabi ki verdiği nem bana yeteli gelmedi am en azından bir çok duş jeli gibi kurutmadı. Kötü bir kokusu yok ama şahane kokuyordu da diyemem. 

Saç Bakım Şampuanı'na gelecek olursak şişesi 125 ml. Saçların kurumasını ve kırılmasını önlemeyi vaad ediyor. Saçların daha kolay taranabilir, daha yumuşak ve kolayca şekil verilebilir hale geleceğini söylüyor. Açık konuşmak gerekirse evet güzel temizledi ama daha kolay taranma veya normal dışında bir yumuşaklık gözlemlemedim. Tabi bu tarz etkiler hemen ilk kutuda olmayadabiliyor.

Benim ürünlerle ilgili fikrim bu şekilde. Markaya ürünleri bizimle paylaştıkları için bir kez daha teşekkürler..
Sonraki yazı da görüşmek üzere!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder