23 Ekim 2015 Cuma

Pastel Paketinde Neler Var?



Selam herkese!
Bugün sizlerle şahane bir pastel paketi açacağız ve inceleyeceğiz.

Son zamanlarda hızlı bir yükselişte bence Pastel. Ürün çeşitliliğinde de artış söz konusu.

Bana hediye edilen bu paketten de yeni ürünleri çıktı. Nude Eyeshadow paleti ben baya önce alıp yorumlamıştım. Merak edenler burdan okuyabilirler.
Onun dışında markanın çok sevdiğim likit mat rujlarının herkes tarafından bilinen kırmızısı da geldi. Bunu kullanmak için ne kadar sabırsızlandığımı anlatamam.

Yeni çıkan Moon Light aydınlatıcısı da haftalardır arayıp hiç bir Watsons-Gratis'te bulamadığım bir üründü. Yine kullanmayı dört gözle bekliyorum.
Pastel Pro Fashion serisinden şahane kırmızı bir ruj ve kaş farı paleti de paketten çıktı.

Ve son olarakta biri Nude serisinden iki oje var.

En kısa zamanda zevkle hepsiyle ilgili fikirlerimi tek tek paylaşıcam. Beklemede kalın.

* Rengini Bul etkinliğinde bizlere bu paketleri hediye ettikleri için Pastel'e bir kez daha teşekkürler!

1 yorum:

  1. Buse kontür kiti bende kullanıyorum ama renk vermesi inanılmaz başarısız :(

    YanıtlaSil