20 Ekim 2015 Salı

Orabrush || Tongue Cleaner - Dil Temizleyici



Merhaba, ağız bakımı ve ağız sağlığı sizler içinde önemli mi?
Eğer cevabınız evetse okumaya devam edin...



Tanıştığım, işime yarayan ve sevdiğim ürünleri sizinle paylaşmak benim için çok önemli.
Bugün de ağız bakım rutinime ( ne diyeceğimi bilemedim ama siz anladınız onu ) yer bir ürün ekledim. Gelin birlikte inceleyelim.




Orabrush markasının dil temizleyicisiyle Güzelliğimizannemizden etkinliğinde tanıştım. Evet biliyorum gördüğünüz an çokta önemli değilmiş gibi duruyor ama kullandıktan sonra ne kadar güzel sonuçlar verdiğini görüyorsunuz.



Diş fırçası boyutunda bir ürün. Uç kısmı kareye benzeyen bir formda ve plastik minik kılları var. Ben dilimi geriden öne doğru temizlemek için kullanıyorum. Tabi ki sabah akşam dişlerimi fırçalarken bunu da döngüye kattım.


Yediğimiz-içtiğimiz bazı şeyler dişlerimizi ne kadar fırçalarsak fırçalayalım yinede ağzımızda garip bir tat ya da koku bırakabiliyor. Bazı sabahlar nefesimiz kokabiliyor. Ben buna çözüm olarak diş fırçamla dilimi temizliyordum ama bu dili tahriş eden bir yöntem.
Tabi o dönem bu tarz bir üründen haberim yoktu. Bu ürünle tanışınca ohh be dünya varmış dedim çünkü plastik kılları olduğundan dilimi hiç acıtmadı.



Bence ağız bakım rutininize eklemeniz gereken bir ürün. Özellikle sigara ya da alkol tüketenlerin memnun kalacağını düşünüyorum.

Mutlu günler...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder