2 Ağustos 2015 Pazar

Make Up Forever // Aqua Eyes - Gypsy





Herkese merhaba!

Gözden akmayan, sabitlenip silene kadar çıkmayan göz kalemi bulmak neredeyse imkansız. Tamam, uzun süre kalıcı, yok hemen sabitleniyor vs. diye aldığım kalemler gözümün üstünde gerçekten vaadlerini gerçekleştiriyor ama iş göz içime gelince sürdükten 1 saat sonra göz altlarım pandaya dönüyor.


Yaklaşık 1 yıl önce bu dızlanmalarım ve arayışım sonucu Make Up Forever'ın Aqua Eyes serisiyle tanıştım.
Çoğunlukla göz içimde siyahtan ziyade kahverengi tercih ettiğim için de Gypsy isimli koyu kahverengini satın aldım.

Ambalajlamasıyla ilgili söyleyebileceğim tek şey asansörlü olsaymış daha iyi olabilirmiş. Çünkü kalemtraşla açarken ben zorlanıyorum. Kalemin ucu parçalanıyor. Tabi belki de kalemin içi kırılmıştır bilemiyorum ama asansörlü kalemler her zaman daha verimli benim için.


Sürdükten 4-5 saniye sonra sabitleniyor. Eğer dağıtmak gibi bir niyetiniz varsa işiniz zor. Makyajımı temizleyene kadar da çıkmıyor.
Göz içimde biraz işler değişiyor. Daha sulu bir bölge olduğundan kalıcılığı daha az. Gün içinde tazeliyorum ama en azından pandaya çevirmiyor.

Boz kahve olarak tasvir etmem doğru olur heralde. Ben bu ürünü çok sevdim. O kadar ki gidip siyahını da alabilirim her an.




Fiyatı 55 liraydı bildiğim kadarıyla. Eğer sabitlenen bir kalem arıyorsanız öneririm. 
Mutlu pazarlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder