1 Ağustos 2015 Cumartesi

Flormar // Invisible Pores - Gözenek Küçültücü Baz



Haftasonu nihayet geldi!
Havalar çok sıcak ama mümkün olduğunca dinlenmeye, eğlenmeye ve gezmeye çalışın. Ara sırada bloguma uğramayı unutmayın çünkü her gün yeni bir yazı paylaşıyorum.

Bugün Flormar'ın gözenek küçüktücü bazından konuşacağız. Bu aslında bir koleksiyon ürünü ancak hala bazı mağazalarda indirimde satılıyor, o yüzden paylaşmak istedim.

Koleksiyonun diğer ürünleri gibi ambalajı pin up, retro tasarıma sahip.




Malum gözenekler bir çoğumuzun sorunu. Ben gözeneklerimi günlük hayatta çok dert etmesem de bazı özel durumlarda pürüzsüz bir ten makyajı istiyorum. O zaman bu tarz bazlar vazgeçilmez oluyor.

Tüpte gelen 18 ml'lik bir ürün. Benim gibi sizde her gün kullanmıyorsanız uzun süre gider. Silikon içeren, şeffaf renkteki ürünü ben sadece gözeneklerimi belirgin olan yerlere yani üst yanak, alnımın ortası ve burnuma uyguluyorum.

Bunu özellikle belirtiyorum çünkü komple yüzüne uygulayanları duydum. Bence ihtiyacınız olmayan yerlere uygulamayın.
Uyguladıktan sonra tabir-i caizse kadife gibi pürüzsüz bir his oluyor.



Tabi ki gözenekleriniz bu ürünü kullandığınız zaman daha az belirgin hale geliyor, komple tedavi edici bir etkisi yok. Kullandığım zaman tamamen silmedi gözenek görüntüsünü. Hafifletti demem daha doğru. Ancak makyajım o bölgelerde kesinlikle daha kalıcı oldu.

Ürünü az alabiliyorsunuz ki bu da çok iyi bir yön çünkü bazı bazların ağız kısmı geniş olduğundan ürün ziyan olabiliyor.
Benim cildim karma ve burun bölgemde parlama oldu yani matlaştırıcı bir etkisi yok.

Paraben konusuna dikkat ediyorsanız içinde paraben yok ama silikonlu bir ürünün içeriğinin çokta masum olduğunu sanmıyorum.



Fiyatı ben aldığımda 17.50'ydi. Ama şimdi indirimde daha da uyguna bulmanız mümkün.
Siz gözenek küçültücü bazlardan hangi markaları seviyorsunuz?

1 yorum:

  1. Komple bir tedavi beklentisi içierisinde olmak doğru değil zaten sonuçta kozmetik ürünü :) günlük makyajı kurtarsın yeter deyip bugün 7,5 tl ye aldım ben ten rekli olan bazını :)

    YanıtlaSil