31 Mayıs 2015 Pazar

Bitenler #3




Yine bir sürü çer çöple dolu bir bitenler yazısı. Elimden geldiğince detaylı yazmaya çalışacağım çünkü ben bir ürün alacağım zaman en çok bu bitenler yazıları işime yarıyor.
1- Loreal'in bu makyaj temizleme yağını tekrar almayı düşünmüyorum. Ben suyla kullanılan ürünlerin daha iyi temizlediğine inanıyorum ve yüzümde yağ hissi tercihim değil. Ancak siz bu tarz ürünleri seviyorsanız, temizlemesi iyiydi. Sadece gözümde eyeliner varsa biraz kalıntı bırakıyordu o kadar.

2- Bebak markasının yüz temizleme jeliyle ilgili fikirlerimi detaylı olarak burdan okuyabilirsiniz.

3- Neutrogena'nın Visibly Clear temizleme jelinin kıvamını sevemedim. Temizlemesi de çok başarılı değildi. Yüzüme homojen bir şekilde dağılmadığından temizlemesinden memnun kalmadım.

4- Danielle Laroche markasının toniğini bir daha almayı düşünmüyorum. Birincisi pompasından ürün resmen fışkırıyor. Her kullanımda ürün ziyan oldu. İkincisi cildime iyi ya da kötü bir etkisini görmedim.

5- Garnier'in Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu'nu da severek kullanıyorum. İndirimde buldukça alıp depolayacağım ürünlerden ama şuan elimde iki şişe Bioderma olduğundan hemen almayacağım.

Normalde rollonları yazmıyorum ama arada fikir beyan etmek istediğimde eklemeye karar verdim.

6- Nivea'nın bu çiçek kokulu rollonu evet güzel kokuyor ancak bende kullanımdan 1-2 saat sonra inanılmaz bir kaşıntı yaptı. Muhtemelen bir daha almayacağım.

7- Rexona'nın Shower Clean Fresh rollonu da sıvı olanlardan. Çok çabuk bitti. Ne ara kullandım, nasıl bitti anlayamadım. Bir de kuruması çok uzun sürüyor. Çok zorda kalmadıkça bunu da almayı düşünmüyorum.

8- Kaç sene önce anneler günü hediyesi için Marks&Spencer'dan alışveriş yapmış, kazandığım hediye çekiyle de bir sürü krem almıştım. Bu krem de onlardan biri. Güya şeftali ve badem kokulu ama hiç kokusu falan yok. Özellikle koşa koşa alacağım bir krem olmadı ama yine hediye çeki vs. durumu olursa başka bir kokusunu alabilirim. Kolay emiliyor olması hoşuma gitti.

9- Sürekli çantamda duran bu mini Bebak el kremi daima aldığım ürünlerden. Hem nemlendirmesi güzel, hem de kokusu. Kasanın yanında gördükçe alıyorum.
10- Gliss'in Çok İşlem Görmüş Yıpranmış Saçlar için olan bu saç açıcı spreyini de nihayet bitirdim. Elimdeki bu açıcı sprey ürünler bitince takrar almayı düşünmüyorum. Yağlar benim daha çok işime yarıyor. Şayet saçlarınız gür ve dalgalı/kıvırcıksa bu tarz ürünleri önerebilirim.

11- Elseve Extraordinary Oil bayılarak kullandığım bir saç bakım ürünü ama bu kırmızı kapaklı olan boyalı saçlar için ve bunu hiç sevmedim. Sarı kapaklı olanı tekrar mutlaka alıcam. Favorim olanın detaylı yazısını burdan okuyabilirsiniz.

12- Avon'un Argan Yağı'da bitenlerim arasında. Onun da yazısını burdan okuyabilirsiniz. Daha bitmeden bir kutu daha aldım. Şuan onu kullanıyorum.

13- Clinique'in bu seyahat boyu 3 üründen oluşan setini burada anlatmıştım. Elimde bir set daha var. O da bitince tekrar almayacağım. 


14- Ginger&Co'nun banyo köpüğünü duş jeli olarak kullandım. Yapısı, kokusu ve temizlemesi şahaneydi. Elimdeki duş jelleri bitince yenisini alabilirim.

15- Bioblas'ın Yavaş Uzayan Saçlar için olan şampuanını severek kullandım. Onu bulamadığım bir alışverişimde bu Anti Stres olanı aldım. Saç dökülmesini engellemedi. Bir daha almayı düşünmüyorum.

16- Palmolive Body Butter Kahve Hazzı duş jelini severek kullandım. Kokusu muazzam. Yoğun kıvamlı olduğundan normal duş jellerine göre biraz zor durulanıyor ama yine de tekrar alabilirim.

17- Johnson's Baby Şampuanı fırça temizliğinde, bir iki kere de makyaj çıkarmada kullandım. Benim için aşırı bir özelliği yok. Herhangi bir bebe şampuanı da olur.

18- Femfresh markasının özel bölge deodorantını ne akla hizmet aldım bilmiyorum. Kesinlikle kimyasal içerikli ürünlerin iç çamaşırına ya da direkt cilde uygulanmasından yana değilim. Zaten ağzına kadar dolu ürün, muhtemelen 1-2 kere kullanılmıştır. Bir daha da alınmayacak.

19- Dalin'in çiçek kokulu kolonyasını çok sevdim. Bitene kadar çantamdaydı. Şuanda da Daisy olanı kullanıyorum. Bittikçe alacağım ürünlerden.

20- Rebul'un mini kolonyaları da küçük çantalar için ideal. Bu yaseminliydi. Şuan da mandalinalı olanı kullanıyorum.
21- Normalde hiç adetim değildir ama bu Siore isimli parfümü Gratis'te bilmem kaç liralık alışveriş yapanlara 10 tlye mi ne veriyorlardı öyle almıştım. Bir daha almam ama kokusu fena değildi.

22- Zara'nın parfümü çoğunlukla akşam ya da gece kullandığım yoğun ve kadınsı bir kokuydu. Tekrar tercih edebileceğim bir koku ancak hem bulamama ihtimalim var hem de elimde çok parfüm var.

23- Body Shop'un bu raspberryli parfümü inanılmaz tatlı meyveli kokusuyla ikinci şişeyi de bitirtti. Sanırım bu defa da olduğu gibi bir süre ara verip tekrar alabilirim bu kokuyu.

24- Max Factor'ün Masterpiece Max rimelini de bitenlere koyduk. Elimde mutlaka bir tane kahverengi rimel bulundururum. Bu da indirimde başka markalarda bulamayıp aldığım bir kahverengiydi. Ürünün yapısınında fırçasınında hastası olmadım. Bu nedenle tekrar almıycam.

25- Rimmel London'ın Wonder'Full mascarası, argan yağlı içeriği olan bir ürün. Benim adıma tam bir günlük mascara! Kirpiklerimi yek tek ayırdı ve ızattı. Günlük makyajlarında çoğunlukla bu görüntüyü aradığımdan memnun kaldım. Tekrar alabilirim.

26- Golden Rose'un Maxim Eyes rimeli de bir daha almayacağım ürünlerden oldu. Tek kattan fazla uygulamada kirpiklerimi birbirine yapıştırdı.


27- Doluyken çöpe giden ilk ürünüm Rival de Loop'un Lip Base isimli ruj bazı. Hem uygulaması zordu hem de kullanmadığım zamanlardakiyle bir fark olmadı. Rujun altında beyaz bir tabaka gibi durması da eksilerinden biriydi.

28- Essence'in Glossy Lipbalmını kaç project pane koydum bitsin diye hatırlayamıyorum. İnanılmaz akışkan olduğundan dudak kenarlarıma ve ağzımın içine akma yaptı. Nasıl bitirdim allah bilir. Bir daha da bedava verseler almam.

29- Eklips'in makyaj süngeri bu kategoride denediğim ilk üründü. Başlarda severek kullandım ama neyle yıkarsam yıkayayım ürünlerin lekeleri çıkmadı. Bir süre sonrada başlangıçtaki performansını yitirdi. Tekrar alacağımı sanmıyorum. Elimde başka markaların süngerleri var.

30- Garnier'in sivilceler için kapatıcı rollonu yarısında ama tarihi geçtiğinden atıyorum. Şahane bir etkisi yokmuş, bunu anlamış oldum. Zaten çok sivilcem yok tekrar almayacağım. 

31- Nyc'nin likit eyelinerı şahane! Şuan elimde bir tane daha var bittikçe alıcam. Tek sıkıntı kuyruk kısmında bozulmalar olabiliyor. O kadar da olsun :) 

32- Essence'in Stay All Day krem farı taşlaştı ve sürülemez halde. 4-5 kere anca kullanmışımdır. Yumuşatmaya çalıştım ama yine kısa sürede taşlaştı. Daha fazla uğraşmak istemiyorum.

33- The Body Sop'un raspberryli lip balmı yıllardır benimle. Hem kokusu bozulmuş hem de içindeki sim parçaları nemlendirmekten çok kurutuyor dudaklarımı. Acaba simli lip balm alırken ne düşünüyordum? Neyse ki bitmeye yakınken çöpe gidiyor sadece kenarlarda biraz kaldı.

34- Rimmel London Wake Me Up fondötene aşık olmasam da  sevdim. Tekrar alırım ama önce biraz fondöten çekmecemin boşalması lazım. Yazısını burdan okuyabilirsiniz.



35- Ardel'in 301 numaralı kirpiği de son zamanlarda bol bol katıldığım düğünlerden birinde kullanıldı. Ardel kirpikleri seviyorum, Gratis'te de sık sık indirime giriyor. Takma kirpik kullananlara duyrulur.

36- Lionesse'nin  takma kirpiklerini de severek kullandım. Genelde içlerinden çıkan yapıştırıcıyı kullanmıyorum. O yüzden iyi midir bi fikir beyan edemeyeceğim.

Son olarakta ojeler bitti. İlk iki oje ( bordo ve kırmızı olan ) sürekli aldığım, severek kullandığım ve bitirdiğim renkler. Flormar'ın cilasından da elimde bir şişe var ama bir daha almam diye düşünüyorum. Rimmel London'ın 3D Plumping Top Coat'u çok daha iyi. En sondaki de Gratis'lerde satılan NK markasının top coat ürünü bunu da çok sevdim ancak son gidişlerimde hiç bulamadım.

Eveet benim son zamanlarda bitirdiğim ürünlerim bunlardı. Keyifli pazarlar...

4 yorum:

  1. Ginger&Co ve Bebak Temizleme ürününü merak ettim :) Alışveriş listeme ekledim :)

    YanıtlaSil
  2. bir sürü ürün bitmiş gelsin yeniler ne güzel :-))

    YanıtlaSil