25 Mart 2015 Çarşamba

Urban Decay || Naked Basics





Bu ara bir sürü far paleti edindim. Onların yazılarını hazırlarken elimde olupta hiç bahsetmediğim ürünleri de sizlerle paylaşmak geldi aklıma. Hatırlayanlarınız vardır, Urban Decay Naked Basics paleti bir blog satışından almıştım.
O zamandan beri de aralıklarla kullanıyorum. Sizlerle fikirlerimi paylaşmakta bugüne kısmet oldu.
Hadi buyrun yazının devamına..
Minik bir palet, tam seyahat ya da gün içinde yanınızda taşımanız için. Buna rağmen aynası var. Diğer Urban Decay paletlerden en büyük farkı ise içinde aplikatörle gelmiyor.( Amaan fırça diye ölmedik.)

Ambalajı gayet güzel kapandığı için ben seyahatlerimde gözüm kapalı yanıma alıyorum. Bir de kutunun materyali diğerleri gibi teneke değil. Neredeyse Nars ambalajlarına benzeyen bir yumuşaklığı var.
6 adet fardan oluşan paletteki farlar 1.3 gramlık. 1 adet ışıltılı 5 adet mat far var ve hemen hepsi doğal tonlardan oluşuyor. Benim bu palette en sevdiğim taraf hem hafif hem de koyu makyajlar yapılabilecek olması. Faint ve Crave renkleri sayesinde gece makyajları içinde kullanışlı bir palet olmuş.
Farların pigmentasyonları gayet başarılı, özellikle bazla kullanıldığında muazzam bir görüntü oluyor. Birbirleriyle karışmaları da kolay oluyor. Aşırı tozutma problemi de yaşamadım çünkü yapıları ipek gibi bu nedenle sürümleri de çok kolay.
Baştaki üç renk ( venus, foxy, w.o.s ) çok kalıcı değil ama far bazıyla onları da daha kalıcı hale getirmek mümkün.
Şimdi renkleri tek tek anlatmak istiyorum sizlere...

Venus: Bazı yabancı ve türk bloggerların nasıl olupta simli dediğini anlayamadığım; ışıltılı hatta sedefli diye tanımlamanın daha doğru olduğunu düşündüğüm, kırık beyaz bir far. Ben bu rengi aydınlatıcı ilan ettim, vatana millete uğurlu olsun :)
Hem gözümde hem de yüzümde aydınlatıcı olarak kullanıyorum çokta doğal ve güzel bir bitiş sağlıyor. İsterseniz aydınlık gözüken gözler için göz kapağınıza da crease bölgesine kadar hafifçe uygulayabilirsiniz.

Foxy: Naked 2 palette de olan sarılığı baskın bir krem rengi. Çoğunlukla göz kapağımda baz olarak kullandığım bir far. Cilt tonunuza göre göz kapağınızdaki damarlı görünümü nötrlemek içinde kullanabilirsiniz. Bende bu işlem için fazla sarı kalıyor.

Walk Of Shame: Pembemsi bir şampanya rengi. İşte ben bu farla göz kapağımı nötralize ediyorum. Gayette doğal bir görüntü çıkıyor ortaya. En güzel tarafıda bu rengin fresh ve aydınlık bir görüntü sağlaması.

Naked 2: Tam bir taupe. İlk gördüğümde kesin çamur gibi durur bir de mat işimiz var demiştim ama kesinlikle öyle olmadı. Crease ve gözümün dış kısmında çok kullanıyorum. Makyajınızı daha derin hale getiriveriyor.

Faınt: Palette en çok sevdiğim renk bu. Acı kahve tonu ve ister eyeliner gibi kirpik dibine isterseniz de gözlerinizin dış köşelerine kullanıp buğulu görüntüler elde edebiliyorsunuz.

Crave: Bu renge tam olarak siyah diyemiyorum. Sanırım içinde az da olsa kahvelik barındırıyor. Bu rengi şimdiye kadar sadece kirpik dibimde kullandım. Hatta jel eyelinerımın üstünden bununla geçip daha yoğun ve daha kalıcı eyeliner görüntüsü elde ettiğim de oldu.

Yurt dışına çıktığınızda Sephora'dan, orda yaşayan bir arkadaşınızdan ya da Instagram satıcılarından alabilirsiniz. Bazılarında fiyatlar çok şişiriliyor ona dikkat etmenizi öneririm. Geçtiğimiz yıllarda Sephora Hot Now'da ülkemize gelmiş ve 72 tl ye satılmıştı. Bence 72 lira böyle küçük, taşınabilir, pigmentli ve doğal tonlarda farlar barındıran bir palet için ödenebilir bir meblağ.

Naked Basics 2'yi almayı düşünüyor musun diye soranlar olabilir diye düşündüğümden ona da cevap vereyim. Renkler yakın olduğu için ve bu palet yeterince işimi görüyor diye düşündüğümden almayacağım.

Mutlu günler.

2 yorum:

  1. Tüm Naked serisini alma hayalindeyim :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir palet.Renkler çok kullanışlı mat olması da ayrı bir güzel keşke türkiyeye yeniden gelse:/

    YanıtlaSil