29 Mart 2015 Pazar

Trend Alarmı!!!! Oversized Tshirt



Merhabalar!!
Yine moda konusundaki üstün bilirkişiliğimle (!) sizlere bir trend alarmı yazısı hazırladım. Bakalım bu akımı beğenecek misiniz?
Bugünkü konumuz büyük, salaş tişörtler..





Yaz-Kış bu akıma uyum sağlayabilirsiniz. Baştan söylemeliyim ki zayıflar bu trendde bir adım önde çünkü büyük, dökümlü tişörtler fazlasıyla kilolu gösteriyor.
Gelelim nasıl, neyle, nerde giyicez sorularının cevaplarına..

Aslında oversized tişörtler bir kaç sezondur moda yani artık sık sık görmeye başladık.




Kişiden kişiye kullanım yeri ve şekli değişmekle beraber başlangışta Yaz aylarında kısa şortların üstüne ya da sandaletlerle elbise olarak kullanılmasıyla başladı modası.

Ayakkabıyla başlamak istiyorum. Ben en çok spor ayakkabılar, espadriller, botlar, babetlerle yakıştırıyorum. Ancak tabi ki topuklu ayakkabılar giyende var altına. Tişörtün kumaşına, modeline ve desenine göre karar vermek her zaman daha akıllıca olacaktır.






Eğer elbise olarak kullanacaksanız kalçanızı tam olarak örtecek ve vücudunuzun hiç bir yerini sarmayacak bir tişört seçmeye gayret edin. Tam kalça bitiminde giyildiğinde benim aklımda "normal tişörtü oversized yapmaya çalışmış" fikri oluşuyor. Eğer altına şort giyiyorsanız size tavsiyem şortunuz tişörtünüzün altından daima gözükecek boyda olmasın. Belki tek tarafını şortun içine sokarak ya da adım attığınızda şortunuzun görülmesi daha cool duracaktır.




Diz hizasında ya da diz üstü çizmelerle de kombinleyebilirsiniz oversized tişörtlerinizi. İster düz ister baskılı, mevsime göre açık ya da koyu renkli hatta farklı materyallerle süslenmiş tişörtleri tercih edip tek parçada şıklığı yakalayabilirsiniz.



Bomber ya da deri ceketlerle kombinlenebileceği gibi güneş gözlüğü, deri ya da çok renkli ip bilekliklerle oluşturacağınız arm partylerde stilinizin bir parçası olabilir.

*Bomber ceket yazımı okumadıysanız burdan okuyabilirsiniz.




Tayt pantolonlar, skinny jeanler, kot etekler de bu tişörtlerle kombinleyebileceğiniz parçalar.

Bu akımı severek günlük ve gece hayatında yansıtan ünlüler de yok değil. Başta Rihanna oversized tshirtleri en havalı, en dikkat çekici şekilde kullanan ünlülerden.

Sonrasında Olsen İkizleri geliyor. Onlar daha sade ve sıradan kullanıyorlar. Yataktan yeni kalkmış saçları, düz renk tişörtleri ve babetleriyle sokaklarda objektiflere yakalanmışlar.




Taylor Momsen, yırtık jartiyer çorapları ve smokey makyajıyla bu tişörtleri en gothic hale getirenlerden. Tabiki deri bileklikleri ve zımbalı tasma kolyeleriyle de tamamlıyor stilini.

Miley Cyrus, Kendall ve Kylie Jenner, Cara Delavigne gibi bir çok ünlüyü bu kolay trendi kendilerinde kullanırken görebilirsiniz.




Son olarak vitrinlerde de kolaylıkla bulabilecek olmanıza rağmen bize bul diyenler için bir kaç farklı seçenek sunmak istedim. Son olarak sormazsam olmaz; ben bu akımı çok sevdim. Önceki sezonlardada kullandım, kullanmaya da devam edeceğim. Peki sizler ne düşünüyorsunuz?



1- Dresslink oversized tshirt

2-Asos xxx paris oversized tshirt

3-Asos Big Fruit Print Oversized Tshirt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder