11 Aralık 2014 Perşembe

Maybelline Color Whisper || 160-Rose Of Attraction 220-Lust For Blush





Geçtiğimiz gün Gratis kataloğuna bakarken bir de ne göreyim, Maybelline'in yeni ruj serisi gelmiş. Sanırım bunu gördükten yarım saat sonra da Gratis'teydim:) 


Hemen ambalajlarıyla başlamak istiyorum. Renkli, plastik ambalajları var. Çok dandikte diyemem çok dayanıklı da. Color Sensational serisindeki rujlarla aynı ambalaj formundalar sadece bunlar daha ince. 

Ben seriyle tanışma amacıyla iki renk aldım.

160 Rose Of Attraction ve 220 Lust For Blush.


Normalde 20 farklı renk seçeneği var ancak ben Gratis'te 8 ya da 10 renk gördüm. Muhtemelen Türkiye'ye 20 rengi de gelmez.



Sheer yapıda rujlar, aslında ben Revlon Lip Butter'lara benzettim bunları. Açık renkler az renk veriyor. Tabi ki koyu olanlarda daha iyi örtücülük elde ediyosunuz. Işıltılı yapıdalar.


Ben koyu renklerde ışıltıyı çok sevmediğim için iki açık renk seçtim. Tabiki bunlardan daha açık renklerde mevcut.

Rose Of Attraction rengi içinde pembelik barındıran bir coral tonu.
Lust For Blush daha nude bir renk. Mauve diye tabir ettikleri gül kurusu rengini barındıran bir nude. O nedenle beyaz tende bile ölü gibi görünmüyor.


Tabi ki çok kalıcı değiller. Bir şeyler yiyip içince puff diye gidiyorlar. Nemlendirmesi çok iyi değil zaten serinin nemlendirme vaadi var mı tam olarak bilemiyorum.

Ben İlkbahar-Yaz aylarına inanılmaz uygun buldum.


Fiyatları 12 tl. Eğer örtücülüğü az olan daha sheer yapıda rujları seviyorsanız bu seri tam size göre.

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder