26 Kasım 2014 Çarşamba

Real Techniques Stippling Brush



Merhabalar, umarım haftaya güzel başlamışsınızdır.
Bugün Real Techniques markasından bir fırçayı inceleyelim istedim. 
Yaklaşık 2 ay önce Gratis, RT fırçalarda güzel bir indirim yapınca ben de elimde olmayan stippling fırçasını almıştım. 
Bol bol deneyimleyince de görüşlerimi sizlerle paylaşayım dedim.










Diğer RT fırçalarda da olduğu gibi alt kısmı küt olduğundan dik durabiliyor. Özellikle ten ürünleri için kullandığım fırçalarda ben bu özelliği çok seviyorum. Hem fırçadaki ürün sağa sola bulaşmıyor, hem de fırça dik durduğu için toz vs. gibi hijyenik olmayan durumlar minimuma iniyor.










Küt ve kısa kılları var. Makyaj bazı, fondöten/ bb krem/ renkli nemlendirici, krem ya da likit formdaki allık/aydınlatıcılar kolaylıkla uygulanabiliyor bu fırçayla.




Küçük bir fırça olduğundan ben özellikle saç diplerime fondöten uygulaması yaparken çok severek kullanıyorum.

Toz ürünler için kullananlarda varmış ama ne yalan söyleyeyim hiç denemedim o yüzden bir yorumda bulunamayacağım.






Allık ve aydınlatıcı uygularken azar azar ve tampon hareketlerle uyguluyorum. Böylece ürün yüzüme daha iyi oturuyor ve çok doğal gözüküyor.

En güzel yönlerinden biri de bir çok likit ürün fırçası gibi ürün yemiyor ve kesinlikle yüzümde fırça izi bırakmıyor ( tabi ki kullandığınız ürünün yapısına da bağlı bu durum).

Çok sık/yoğun kılları yok. Bu sebeple de temizliği ve kuruması inanılmaz kolay. Şimdilik sadece 2 kere yıkandı. Herhangi bir kıl dökme problemi olmadı.








Mac'in 187, 188, 130 gibi frçaların muadili olarak gösteriliyor bu ürün. Bence Mac fırçalara o kadar para vereceğinize öncelikle bunu deneyebilirsiniz.

İndirimde 20 tl gibi bir fiyata almıştım.

Sevgiler..

2 yorum:

  1. Uyumadan bloga uğrayıp okuyun dedin geldim :)) Real Techniques fırçaların birçoğunu aldım ama bunu nedense birtürlü alamadım bekle beni yılbaşı indirimi :)
    Ben de bloguma beklerim canım sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende nedense en son bunu almayı düşündüm :)

      Sil