24 Kasım 2014 Pazartesi

Pure Beauty || Antioxidant 2 in 1 Foam Cleanser- Temizleme Köpüğü




Selam yeniden.

Makyaj yapan herkesin ortak derdi makyaj temizleme ürünleri! 
Azda yapsanız çokta yapsanız fark etmiyor. O makyaj bir ürün yardımıyla temizlenecek.
Sizi bilmem ama ben sık sık ürün değiştiriyorum. Hep daha iyisini bulurum umuduyla denemediğim ürünler deniyorum.
Bugün de Watsons'larda satılan Pure Beauty'nin Antioxidant 2 in 1 ürününden bahsedeceğim.









Bu ürünü isterseniz günlük olarak temizleme işleminizde, isterseniz de haftada 2-3 defa maske olarak kullanabiliyorsunuz.
Ben 2 kere maske olarak kullandım ve açıkçası bir etkisini göremedim.









Yapısından biraz bahsedip temizleme özelliğine öyle geçmek istiyorum.
İçinde görselden de görebileceğiniz gibi kırmızı partiküller var. Ben özellikle göz çevremde bu partiküller yüzünden çok zorluk yaşadım. Hem cildime azda olsa acı veriyorlar hem de o kırmızı parçalar kirpiklerimde kalıp gözümü kan çanağına çeviriyor.









Koyu göz makyajlarımı pek iyi temizleyemiyor. Mutlaka bir göz makyaj temizleyici ile ikinci defa gözlerimi temizlemem gerekiyor ama geri kalan işi güzel hallediyor.








İçindeki partiküller nedeniyle bir daha almam. Bu ürünü Watsons'lardan bulabilirsiniz. Normal fiyatını maalesef bilmiyorum ben indirimde 9.90'a almıştım.




Sevgiyle kalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder