19 Eylül 2014 Cuma

Rimmel London 3 in 1 Shimmering Bronzer|| 001

Merhaba!
Muhtemelen siz sıcacık yataklarınızda uyuyorsunuz, beni uyku tutmadı, kalktım ve yazı yazmaya karar verdim. 
Dışarıda da deli gibi yağmur yağıyor, Sonbahar yüzünü gösterdi!

Herneyse, gelelim bugünün konusuna; Rimmel London 3 in 1 Shimmering Bronzer'ı.


Çok bronzer kullanmıyorum,haliyle koleksiyonumda da fazla ürün çeşidi yok bu kategoride. Özellikle İngiliz blogger/youtuberların deli gibi tavsiye etmelerine dayanamayarak aldım.








Ambalajı plastik, aynasız ve kalitesiz. Rimmel London ne zaman pudra formlu ürünlerini sağlam ambalajlı yapacak çok merak ediyorum.








İçinde 3 farklı renk bulunduruyor. Renklerin hepsi ışıltılı. 3 renk olunca haliyle farklı farklı kullanım şekilleri de ortaya çıkıyor.
En alttaki bejimsi rengi aydınlatıcı, sarıyı far, turuncumsu kahveyi bronzer olarak kullanabileceğiniz gibi hepsini karıştırıp kullanmanızda mümkün.









Yapısı tozutmaya çok müsait ve hem far hem aydınlatıcı hem de bronzera göre bana kalın yapılı geldi. Çok memnun kaldığımı söyleyemeyeceğim.







Tek tek renkleri bu şekilde.
Maalesef ben bronzer olarak kullanamıyorum çünkü iki denememde de inanılmaz turuncu durdu.

Sanırım far ve aydınlatıcı olarak kullanıcam.






Bu da hepsinin karıştırılmış hali. Bu şekilde hiç kullanamadım çünkü yüzüme çamur sürmüşüm gibi durdu ve dağıtmakta çok zorlandım.

Bu ürünü Watsons'larda bulabilirsiniz. Fiyatı 12 tl civarındaydı. Daha koyu tonları da mevcut.

Kendinize iyi bakın...

2 yorum: