22 Eylül 2014 Pazartesi

Angelina Jolie'nin Kırmızı Halı Seçimleri


Merhabalar, daha önce "Hangi ünlünün kırmızı halı seçimlerini merak ediyorsunuz?" dediğimde gelen yanıtlardan bazıları Angelina Jolie olmuştu. Ben de bu yanıtlar doğrultusunda Angelina Jolie'nin bunca yıldır kırmızı halıda neler giydiğini merak ettim ve sizler için inceledim.
Hadi hemen başlayalım.




2009 Golden Globe:






2009 yılında Beverly Hilton Hotel'de yapılan törene Angelina Jolie, Atelier Versace tasarımı kırık beyaz tuvaletiyle katılmış.
Tuvaleti kendisini renginden dolayı biraz solgun gösterse de çok beğendim.
Sanırım biraz daha canlı bir makyajla harika olabilirmiş.
Saçları nedense bana peruk gibi geldi. Biraz daha özenli bir saç daha hoş durabilirmiş.
Genel olarak bakmam gerekirse asil bir görüntüsü var.




2009 Academy Awards:








Siyah, uçuş uçuş elbise Elie Saab tasarımı, küpeler ise Lorraine Schwartz. Kabartılarak geriye doğru taranmış saçları, eyelinerla belirginleştirilmiş gözleri, yemyeşil küpeleriyle ben bu görüntüsünü çok beğendim.



2009 Cannes:





En beğendiğim görüntüsü bu oldu galiba. Pudra rengi derin göğüs ve bacak dekolteli Versace'nin içinde inanılmaz hoş gözüken Angelina kırmızı ruju,eyelinerı ve tek omzuna aldığı saçlarıyla çok havalı. 



2007 Oceans 13 Premiere:




Tasarımcısını bulamadığım bu sarı elbisenin rengi bence Angelina'ya hiç olmamış. Model ve detaylar çok hoş ama insan elbisenin renginden gözlerini alıpta o detaylara bakamıyor. Yarıdan toplanmış saçları hoş.





2011 Golden Globe:




Tam da bir üstteki fotoğrafa işte en beğendiğim bu oldu demişken 2011 yılından Golden Globe'a katılırken tercih ettiği svarovskilerle işlenmiş Atelier Versace tuvaleti içinde öyle zarif gözüküyor ki kararsız kalıyorum.
Tuvaletin rengi, işlemelerin, sırtındaki sakin dekoltesi inanılmaz hoşuma gitti.
Robert Procop tasarımı mücevherleri abartıdan uzak ve elbisenin ışığının önüne geçmemeleri güzel.
Bu ışık saçan görüntüsünü de çok sevdim.


2012 Academy Awards:







Geldik derin yırtmacı ve o yırtmaçtan bacağını göstermek için tören boyunca türlü türlü pozisyonlara giren 2012 yılındaki Atelier Versace tuvaletine. Tam olarak anlayamıyorum ama kadife sanırım elbisenin kumaşı. Belki Angelina'nın anlamsız duruşundan, belki de o duruşuyla aylarca internette dalga konusu olmasından bilmiyorum ama elbise çok kaba geliyor gözüme.
Saçları ve makyajı çok hoş.



2012 SAG:





Jenny Packham marka boyundan bağlamalı, degaje yaka siyah elbisesi sanki emanet gibi duruyor üstünde. House of Lavande takıları hoş, hafif buğulu ve eyelinerla çerçevelenmiş makyajı hoş ancak saçları çok özensiz.



2014 BAFTA:







Saint Lorent takımıyla maskülen bir feminenlik yaratmış. Saçları ve sade makyajı stilini tamamlamış.
Kadınlarda bu tarz takımları her zaman olmasa da hoş buluyorum.




2014 Academy Awards:




Şu elbiseyi görüpte aşık olmayan var mı ya?
Bir kere işçilikten, o zarif işlemelerden kazanıyor kalbimi.
Sanırım Elie Saab tasarımı olduğunu söylememe gerek yok. Göğüs kısmı hafif transparan bu ışıl ışıl uzun kollu tuvalet inanılmaz zarif ve asil gözüküyor.
Açık ve uçları dalgalı taranmış saçları da gösterişli elbiseyi daha çok ortaya çıkarır nitelikte.
Bayıldım bu haline de!


Benim Angelina Jolie'nin kırmızı halıda tercih ettiği kıyafetlerden seçtiklerim bunlardı. Siz hangilerini beğendiniz?


* Bir sonraki Kırmızı Halı Seçimleri yazımda hangi ünlüden bahsedelim?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder