12 Ağustos 2014 Salı

The Balm Put A Lid On It- Far Bazı



Merhabalar.
Özellikle yağlı göz kapaklarına sahipseniz far bazlarıyla arkadaş olmanız kaçınılmaz. Ben normal göz kapaklarım olduğundan genelde fazla marka ayırt etmem. Bana hepsi aynı işi görüyormuş gibi gelir.
Daha önce Essence, Urban Decay, Rival de Loop 'un far bazlarını kullanıp hiç birinin bir diğerinden farkı olmadığını düşünmüştüm.

Ancak The Balm'ın Put A Lid On It bazı fikrimi değiştirdi.




















İlk gördüğümde bloglarda ve videolardakine kıyasla gözüme baya küçük geldi. 11,8 ml'lik ürün aslında uzun süre kullanılabilecek boyutta. Düşününce minicik bir miktarı yetiyor.


Tüpte oluşu hem hijyenik olarak hemde kullanım açısından güzel ve kolay.








Ben temiz olduğundan emin olduğum göz kapaklarıma kırmızı mercimek büyüklüğünde uygulayıp yediriyorum. Biraz bütünleşmesini bekledikten sonra da makyajımı uygulamaya başlıyorum.
Gün içinde farımda akma, çizgilenme ya da topaklanma yaşamıyorum.

Farım 8-9 saat sabit kalıyor.








Ten rengine yakın kremsiden çok jelimsi bir yapısı var. Uygulaması ve cilt tarafından emilmesi çok kolay. Göz kapağınıza renk vermiyor.

İndirimsiz fiyatı 27 tl ama ben sık sık indirime giren Gratis'te çok daha ucuza bulabileceğinize inanıyorum.


Mutlu günler...

2 yorum:

  1. Stoklar hep yetersizdi bu üründe ama bu bayram şikayetleri değerlendirmiş gratis . Hangi mağazaya girersem gireyim hep vardı bu ürün.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet önceden bende hiç bulamıyordum artık gittiğim her şubede görüyorum

      Sil