19 Temmuz 2014 Cumartesi

Ginger & Co. Bakım Ürünleri (Watsons)





Yaz aylarında duş jeli, vücut losyonu, sabun gibi konularda daha da bir araştırmacı oluyorum. Kremler çabuk emilsin, kokuları fazla iç baymasın, sabunlar daha güzel temizlesin gibi işin iyice suyunu çıkardığım dönemlerden birinde Watsons sağolsun bir hediye paketi yolladı.

İçinde Türkiye'ye yeni gelen Ginger&Co markasının ürünleri vardı ve ben anca biraz biraz deneyip sizlere ürünleri tanıtabiliyorum.



Tabi ki öncelik ambalajlarda...
İlk olarak ürünlerin boyutları çok büyük. Mesela sıvı sabunu şampuan boyutunda. Normalde daha ortalama boyları var mı bilemiyorum ama keşke olsa böylece hem seyehatlarde kullanırız hem de lavabonun yanında duş jeli gibi durmaz sıvı sabunumuz:)

Retro tasarımlı dış görüntü inanılmaz hoşuma gitti. Zaten markayı tanımadan alanların çoğu muhtemelen resimlerin şekerliği için alıyordur.






Toplamda 5 ürün çıktı paketten. Bir tane vücut losyonu, bir tane banyo köpüğü, iki tane duş jeli ve bir adette sıvı sabun.

Küvette keyif yapma olayım pek olmadığından her zamanki gibi banyo köpüğünü duş jeli olarak kullandım.








Soldaki sarı ambalajlı ürün krem yapılı bir duş jeli. Ben ki zencefil kokusunu sevmem, bu ürünler bana sevdirdi resmen. Öyle çok yoğun zencefil kokulu değiller bir tatlılıkta var kokularda. Benim için tek dezavantajı kremsi olduğundan durulamada baya zaman alıyor. Duş jelinde en sevdiğim ve diğer duş jellerinden ayıran ise gerçekten güzel nemlendirmesi. Cildimi hiç kurutmadı.

Ortadaki banyo köpüğü ya da yine duş jeli olarak kullanabileceğiniz ürün. Bunda tek sıkıntı pompalı olmayışı. Kokusu yine tatlı. Sanırım ikisinden birini tercih edecek olsam duş jeli olarak bunu tercih ederdim. Daha kolay durulanıyor.

En sağdaki ise yazının başında bahsettiğim devasa sıvı sabun. Güzel bir temizlemesi var. Kokusu rahatsız edici değil. Durulanması da kolay. Benim için en büyük eksisi babama ilk gördüğünde "neden şampuan lavabonun yanında duruyor?" dedirtmesi! :)
Boyutu hakikaten fazla büyük.







Son iki ürüne gelecek olursak soldaki büyük olan vücut losyonu. Kapağı açtığınızda gül ve hafif bir limon kokusuyla karşılaşıyorsunuz. Ferah ve çiçeksi bir koku diye tarif edebilirim. Kokusu çok kalıcı değil. Yapış yapış olmaması da çok hoşuma gitti.

El kremi de vücut losyonuyla aynı kokuya sahip. Çok çatlak, fazlaca kurumuş ellere tedavi edici mucizevi bir etki göstereceğini sanmıyorum ama gün içinde kullanılacak ortalama nemlendiricilikte ve şahane kokan bir krem arıyorsanız koşun alın.


Bu ürünleri daha yakında incelemek için buyrun Watsons'ın sitesine .....


Bir sonraki yazıda görüşmek üzere:)


Instagram: zorbeanne
Twitter: zorbeanne
Mail: zorbeanne@hotmail.com.tr
Web Sitem: kadinsitesi.org

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder