28 Haziran 2014 Cumartesi

The One Colour Unlimited Lipstick

Selam herkese!
Son yazılarım çoğunlukla The One ürünleriyle ilgili biliyorum ama denedikçe sizlerle bu Oriflame'in yeni markası hakkındaki fikirlerimi paylaşmak istiyorum.

Bugün de bana gelen paketteki rujdan bahsedeceğim.












Öncelikle bunun gibi ince ruj ambalajları küçüklüğümden beri çok hoşuma gidiyor. İnanılmaz zarif buluyorum.
Bu rujun ambalajı da beni çocukluğuma götürdüğü için çok sevdim.










Rengi vişne çürüğü gibi pembelikte içeren açık bir bordo. İnanılmaz kolay,ipek gibi kremsi bir sürümü var. Dudaklarımda kuruma ya da ağırlık yapmadı. Aksine sanki nemlendirdi diyebilirim.

Tek katta rengini vermesi de çok hoşuma gitti.





Lip Grip Teknolojisiyle yapıldığı için  dağılma karşıtı içeriklerle dudağımızı kaplayıp bozulmadan saatlerce kalırmış katalogda dediğine göre. Maalesef  ben kalıcılık olarak süper diyemem. Bir şeyler yiyip içersem tazelemem gerekiyor ama onun dışında 1-2 saat kalıyor. Zaten bir çok ruj böyle olduğundan beni bu durum rahatsız etmedi.
Kremsi bir bitişi olduğu için Yaz aylarında da severek kullanıcam.








Katalogda fiyatı 26.90'dı ama yeni seri olduğu için 12.90'a satılıyordu. İndirim hala devam ediyorsa mutlaka alıp bir deneyin derim.

Sevgiyle kalın....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder