23 Haziran 2014 Pazartesi

Loreal True Match Fondöten-Rose Ivory

Merhabalar! Loreal'in fondötenleri bana genellikle highend fondöten kullanıyormuşum gibi hissettiriyor. Yapılarını, gün içinde duruşlarını o kadar beğeniyorum. Bu fikirden ve Youtube'da severek izlediğim bir kaç İngiliz youtuberın bu ürünle ilgili görüşlerine güvenerek geçtiğimiz haftalarda fondötenlerimin arasına Loreal True Match'i de ekledim.




En güzel yönlerinden biri drugstore bir ürün olmasına rağmen geniş bir renk yelpazesi var. İlk kez şu beyaz tenime cuk oturan bir fondöten buldum. Gün içinde de oksitlenme falan yapmadı.
Tabi ki cam ambalajlı olması ve rose gold detayları da hoşuma giden diğer özelliklerinden.






Açıkçası bu fondötenin bence pudramsı bir bitişi var. Bu nedenle kuru hatta kuruya dönük normal ciltlilere pek öneremeyeceğim. (Her ne kadar yabancı youtuberlar bu ürünü kuru ciltler için övse de !)

Yağlı ciltli biri olarak bu likit fondötenin cildimde pudramsı, kuru bir hale dönüşmesi beni inanılmaz mutlu etti. Çizgilerime dolma yapmadı. Sadece gün içinde burun kenarlarımda biraz birikme yapıyor.







Spf 17 içermesi de yaz aylarında da severek kullanabileceğimi gösteriyor.
Kapatıcılığına gelecek olursak ne kadar sürdüğünüze bağlı diyebilirim. Ben çok ince bir miktarı tüm yüzüme uygulayıp daha sonra yanaklarımın çil olan kısımlarına bir kat daha geçiyorum. Bu fondötende kapatıcılığı azdan yükseğe çıkarmak biraz size kalmış.







Pompalı şişesi ürün ziyanını engelliyor. Bence Loreal fondötenleri drugstore için çok pahalı ama kullandığım iki fondöteniyle de sanırım tekrar tekrar yoluma devam edicem.









Eğer denemek isterseniz Watsons, Gratis'ler de bulabilirsiniz. İndirimsiz fiyatı 50-55 tl civarı. İndirimde alırsanız da tadından yenmez:)

Mutlu haftalar....









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder