27 Mart 2014 Perşembe

Rimmel London Wake Me Up Fondöten

Herkese selam!
Bir çoğunuz benden bu ürünün inceleme yazısını bekliyordunuz sabırla, işte büyük gün geldi. Bugün sizlerle nihayet geçtiğimiz ay ülkemize gelen Rimmel London'ın Wake Me Up serisinin fondöteni hakkında konuşacağız.

Her zamanki gibi tasarımından başlayalım isterseniz. Cam şişeler benim favorim fakat plastik kapağı ve pompası bana fazla dandik geldi. Zaten kapağı bir iki haftada yalama oldu.


Hoş, zarif, ince belli bir tasarımı var.




Peki bu fondötenin bize vaadleri neler?

Eğer cildinizin solgun, yorgun, bitkin olduğunu düşünüyorsanız bütün bu görüntüyü kapatıp sizi sağlıklı ve dinç göstermeyi amaçlıyor.
Tabiki SPF 15 ile güneşten de koruyor.
Ayrıca okuduğum kadarıyla erken yaşlanma belirtilerinden de kurtarıyor.







Ben yağlı ciltli biri olarak (her ne kadar karmaya dönmeye başlasa da) fondöteni ilk aldığımda baya endişeliydim çünkü herkes ışıltılı olduğunu ve yağlı ciltlere uygun olmadığını söyleyip duruyordu.

Ancak korktuğum başıma gelmedi. Matlaştırma etkisi olmayan diğer fondötenlerim gibi sadece t bölgemde parlama yaptı ki pudranın halledemeyeceği bir görüntü değildi.


Kapatıcılığı orta bence hatta ortadan biraz daha fazla bile diyebilirim. Çiçeksi bir kokusu var. Beni aşırı rahatsız etmedi ama kokuya hassasiyetiniz varsa nefret edebilirsiniz.





En açık rengi bile bana biraz koyu geldi daha doğrusu hafif turuncumsu geldi ama sanırım yaza doğru kullanırsam bu sorunu da atlatabilirim.

Cildimde sivilce, akne, kızarıklık vs. gibi bir irritasyona sebebiyet vermedi.







Dağıtılmış hali de bu şekilde ...

İçinde ufak ışıltılar var ama bu sizi korkutmasın yüzünüz kesinlikle disco topuna dönmüyor. 

Aşırı hastası oldum diyemem ama güzel bir ürün. Watsons'larda 25 tl'ye satılıyor. İndirimlerde çok daha uygun fiyata bulabilirsiniz.


Mutlu günler....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder