6 Mart 2014 Perşembe

Catrice// Liquid Metal- 080 Mauves Like Jagger



Merhabalar,geçtiğimiz günlerde Youtube kanalımda bana gelen hediyelerden bahsettiğim bir video çekmiştim. Orda Meryem'in bana gönderdiği paketten çıkan Catrice marka farı da göstermiş ve ne zamandır bu markadan ürün denemek istiyorum demiştim.
İşte bugün size o ürünü tanıtıyorum.
Not: Videoyu izlememiş olanlar buraya tıklayarak izleyebilirler.





Gelelim bu güzelim fara... Öncelikle tabi ki ambalajından bahsedeceğim. Gördüğünüz gibi plastik, üst kapağı şeffaf bir ambalajı var. Plastik olması size dandik mi izlenimi veriyor olabilir ama oldukça sert ve kalın bir kapak olduğundan kolay kolay kırılacakmış gibi gözükmüyor.





Farın en çokta ismine bayıldım. Çok esprili olmuş. Gerçekten isminde de söylediği gibi tam bir mauve rengi olarak tanımlayabilirim ürünü.





Oldukça ışıltılı bir far olmasına rağmen bazla kullandığımda göz kapaklarımda birikme yapmadı. Pigmentasyonu zaten şahane, bazla uygulayınca iki kat şahane oldu.
En çok aşık olduğum şey de görüntüsü oldu. Yılan derisi formlu kabartmalı dizaynı inanılmaz hoşuma gitti.




Hem rengini,hem duruşunu hem de kalıcılığını çok sevdim. Çok hafif bir tozutma yapıyor ama sorun yaratacak boyutta değil. Ürünün fiyatıyla ve hangi ülkelerde satıldığıyla ilgili maalesef bir bilgim yok ama internetten kolaylıkla öğrenebilirsiniz.
Umarım ben de en kısa zamanda başka Catrice ürünleri deneme fırsatı bulurum.

Güzel günler...

1 yorum:

  1. merhaba benim bloguma yardım edermisiniz blogum modayisevenler.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil