10 Mart 2014 Pazartesi

2014 Academy Awards







Bu yazıya 86. Oscar Töreni'nin sonrasında çok konuşulan bu selfie ile başlamak istedim. Zira izlerken yer yer çok eğlendiğim bir organizasyon oldu diyebilirim.

Arada bir organizasyondan detaylarda paylaşacağım ama tabiki bizim konumuz kim ne giymiş?








Sırf Elie Saab giydiği için Angelina Jolie ile başlamak istiyorum. Allahım nolur bir gün ben de bu tuvaletlerden birini olsun giyebileyim. Angelina Elie Saab tuvaletinin içinde inanılmaz şık ve zarif gözüküyor. Normalde daha sert çizgili, meşhur yırtmaçlı tuvaletlerle görmeye alışmıştık kendisini ama sanki "ben her tarzı taşıyabilirim" dercesine şaşırttı bizleri.
Robert Procop takılarını da oldukça zevkli buldum. Saçı belki topuz olabilirdi ama dümdüz açık hali de beni rahatsız etmedi.
Kafam boyundaki tek taşı da çok güzel. Sevdim seni Angelina!






Bu sefer beyleri de biraz incelemek istedim. Angelina'dan sonra hemen kocası gelsin diyip Brad Pitt'e geçtim. İlk olarak saç modelinden resmen nefret ettim. Neden bilmiyorum gözüme çok kötü geldi.
Tom Ford imzalı takımı gayet hoş ama ayakkabıları için aynı şeyi söyleyemeyeceğim.
Erkeklerin giyinmesi de, giydiği şeyin incelenmesi de ne kolay arkadaş!




Tabiki Jennifer Lawrence bizi hiç şaşırtmadı ve yine Dior'lar içinde karşımıza çıktı. Bu kırmızı tuvaleti aslında sevdim ama dikişten mi yoksa kırışıklık mı karar veremediğim etek kısmındaki izler hoşuma gitmedi.

Neil Lane takıları da oldukça zarif. Özellikle kolyeyi arkaya atarak kullanması hoşuma gitti. Jennifer'ın kısa saçlı halini hiç beğenmiyorum desem yeridir. Sanırım kesimin modeli yüzünden yoksa kadının yüzü çirkin değil.







Evet biliyorum çoğunuz saçmalama diyeceksiniz ama ben galiba Julia Roberts'ı beğendim. Öncelikle sade makyajı ve rahat topuzu çok hoşuma gitti. Kadının ağzına fırın gibi deseler de ben gülümsemesini seviyorum.

Givenchy Couture tuvaleti korkumdan beğendim demeye çekiniyorum ama yakışmış bence ya... Kadın 46 yaşında ne var yani? İlla 60'ında mı giyecek siyah dantelleri.
Bilmiyorum belki de son zamanlarda intihar eden kızkardeşiyle ilgili basında bir sürü haber okuduğumdan kadına yüklenmek istemiyorum. ( Sanki benim yazdıklarımı okuyup bir de ağlayacak, neyin kafasını yaşıyorsam).








Kim der bu kadın 49 yaşında diye. Gerçekten taş gibi kalmayı başaran kadınlardan Sandra Bullock yalnız artık şu sıkıcı kılıklardan bir vazgeçse fena olmayacak.
Yanlış anlaşılmasın koyu lacivert
Alexander McQueen tuvaleti çok beğendim. Benim derdim bu kadını biraz daha hareketli, farklı renklerde kıyafetler içinde görmek.


Lorraine Schwartz takılarına hayran oldum zaten. Göz makyajı çok hoş ama ben bu kadına nude dudakları yakıştırmıyorum. Saçları da her zamanki gibi...







Ahh bahtsız Leonardo ne olacak senin bu halin ya?
Valla şahane filmlerle aday olduğu zaman bile ödül alamadı ya yemin ederim bence biri ah etmiş Leonardo Di Caprio'ya. Tabiki bu senede ödül alamadı kendisi.
Smokini Giorgio Armani imzalı.
Şu adama oscar verin artık allah rızası için!







Irkçılık falan değil ama Lupita Nyong'un giydiği bu uçuş uçuş bebe mavisi Prada'yı ondan başka kim giyse aşık olurdum galiba. Fakat kız bana inanılmaz çirkin geliyor.
Ne göğsü var elbiseyi hoş gösterebilecek, ne saçı ne makyajı. Ödülü kaptı ama ben kendisini beğenemedim.






İşte bu ya! Asil gözükmek, şık ve sade olabilbek mümkün!
Charlize Theron Christian Dior tuvaletiyle resmen törene damgasını vurdu bence.
Normalde sevmediğim şeffaf askı detayı bile batmadı bana. Öyle ölçülü ki görüntüsü bayıldım.

Harry Winston aksesuarlarını da çok sevdim.






Penelope canım neden bu oğlunun sünnetine giden anneyle 70'li yıllarda mezuniyetine giden ergen arada kalmışlığıyla seçtin bu
Giambattista Valli imzalı tuvaleti. Tövbe tövbe valla çok kötü gözüküyor.
Hiç Penelope Cruz seksiliği yok bu görüntüde.
Topuzunu da beğenmedim. Yok valla içim sıkıldı.






İyi geldi Bradley Cooper, bu Tom Ford smokiniyle. Kendisi çok sevdiğim,hem oyunculuk hem de yakışıklılık anlamında çok başarılı biri ya...
Gecenin selfiesi de onun ellerinden çıkma:)







Vera Wang elbisesi her ne kadar gençliğine pek yakışmasa da ben Emma Watson'ı da beğendim. Sanırım salaş görünümlü saç modeli ve makyajı yüzünden. Kırmızı ruj sürüp, göz makyajını çok hafif tutması o kadar fresh görünmesini sağlamış ki baktıkça bakasım geldi.






Sade makyajı, hafif dalgalandırılmış saçları ve Armani Privé tuvaletiyle Cate Blanchett bahar gibiydi. İçim açıldı kendisini görünce ama elbiseye yakından bakınca çiçek olduğunu gördüğüm detaylar beni biraz itti. Chopard takılarına öldüm bittim resmen.
Seni uzaktan sevmek aşkların en güzeli Cate!








Anne Hathaway'in Gucci elbisesini şık ve stil sahibi buldum ama Jennifer Lawrence için söylediğimi kendisi içinde tekrarlayacağım saçlar berbat. Yok yani ben bu Hollywood yıldızlarının "dur kafamı erkek gibi kestireyimde modern gözüksün" derdini anlayamadım.






Amy Adams ten ve saç rengine inanılmaz yakıştırdığım koyu mavi dümdüz bir Gucci Premiere ile katıldı törene. Zaten kendisinin güzelliği malum elbiseyi de çok zarif ve elegan bir biçimde taşımış.

Tiffany & Co. takıları da çok beğendim. Sanırım bu görüntü de bir tek eh işte dediğim şey saç modeli.







Maşallah Amy adamı bir dakika bile yalnız bırakmadığından Darren Le Gallo'nun tek fotoğrafını bulamadım. Johne Varvatos smokiniyle gerçekten hem çok şık hem de oldukça yakışıklı Darren.








Olga Kurylenko'nun Alice Elia tuvaletine aşık oldum. Yaka detayı, göğüs dekoltesi ve rengi şahane. Sade topuzu, gözlerini ortaua çıkaran makyajı ve Bvlgari takılarıyla muhteşem gözüküyor.



Eveet geldik bir yazının daha sonuna, bir Oscar töreni de böylece bitti. Darısı önümüzdeki yıla...
Sevgiler...

2 yorum:

  1. http://dreamsbabexo.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Ya bana sandra bullock un makyajı çok maske gibi geldi belki de telefondan baktigim için ama fondöten çok maske gibi durmuş gibi geldi

    YanıtlaSil