5 Ocak 2014 Pazar

Pişti Olan Ünlüler (VII) Halle Berry vs. Miranda Kerr


Yazmayı da okumayı da çok sevdiğim Pişti Olan Ünlüler yazılarıma bir yenisini daha ekliyorum bugün. Pazar günü sizlerde benim gibi evde battaniye altında yayılıp blog okumayı, dergi karıştırmayı seviyorsanız bu yazımı da eğlenerek okuyabilirsiniz diye düşündüm.




Bu defa da eski manken ve güzellik kraliçesi ama çoğumuzun oyunculuğuyla tanıdığı Halle Berry ve eski Victoria's Secret meleği Miranda Kerr'i karşılaştıracağız.



Roland Mouret tasarımı diz altı kare yakalı elbiseyi Miranda Kerr 2011 yılında katıldığı bir film prömiyerinde giymeyi tercih etmiş.
Ayakkabı olarak pembe Louboutin'leri tercih eden Kerr doğal tonlarda makyajı ve zarif topuzuyla tamamlamış elbiseyi.



Halle Berry ise bu elbiseyi Miranda Kerr'den sonra 2012 yılında katıldığı bir davette giymiş.
Görselde de görebileceğiniz gibi Berry elbisenin boyunu diz altından daha aşağıda kullanmış ve beline de ince bir kemer takmış.
 Ayakkabı tercihini Miranda gibi Louboutin'lerden yana kullanmış fakat siyahtan vazgeçmemiş.

Ben Miranda Kerr'in ayakkabıları, fazla sıkıştırılıp neredeyse ağzına girmek üzere olan göğüs dekoltesi ve çantası nedeniyle görüntüsünü pek beğenmedim.
Halle Berry sanki bu seksi kalem elbisenin hakkını daha iyi vermiş gibi...

Sizce bu elbiseyi kim daha iyi taşımış?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder