6 Ocak 2014 Pazartesi

Gezelim Görelim || Bebek Kış Festivali 2013

Merhaba, umarım bu yazı pazartesi sendromunuzu biraz olsun atlatmanızda yardımcı olur. 

Öncelikle size biraz genel olarak Gezelim Görelim kategorisiyle ilgili bilgi vermek istiyorum. 2014'te blogda farklı farklı konularla ilgili yeni bölümler yaratmaya karar verdim.
 Malumunuz bu blog başından beri sadece kozmetik blogu değildi. Burda ilgimi çeken, paylaşmak istediğim her şeyi paylaştığım bir platform oluşturmak amacındayım. Seyehat etmeyi, etkinliklere katılmayı, yeni yerler görmeyi çok sevdiğim için de blogumda bir Gezelim Görelim köşesi olsun istedim. Umarım hoşunuza gider.




Gezelim Görelim kategorimin ilk yazısı da Bebek Kış Festivali ile ilgili olucak. Son bir kaç senedir Yaz mevsiminde Bebek Parkı'nda çok eğlenceli festivaller düzenlendiğini biliyordum fakat gitmek kısmet olmamıştı.
Daha önce Kış Festivali yapıldıysa da haberim yoktu ama bu sene sağolsun Miniko'dan gelen bir maille bu festivalden haberim oldu, onlara bir kez daha teşekkür ediyorum.


Ben gündüz gittim ve sanırım festivalin son günleriydi. Hem havanın soğukluğu hem de gündüz olması nedeniyle e bir de haftaiçi olunca aşırı bir kalabalık yoktu. Böylece sakin sakin her standı gezebildik ama tabi ki o kalabalık, coşkulu halini de görmek isterdim.


Festival'de en sevdiğim görüntülerden biri de bi minik kırmızı minibüs oldu. Böyle retro konseptli her şey aşırı sevimli ve ilgi çekici geliyor bana.



Öncelikle şunu söylemeliyim ki çocuklar için çok eğlenceli bir etkinlik. Atlıkarınca, buz pateni (kayanları rahatsız etmek istemediğimden fotoğraflayamadım), araba oyunları, pamuk şekerci, macuncu vs. her şey vardı.



Ayrıca bunların fiyatları da Bebek fiyatı değildi :) Açıkçası insan korkuyor en başta herhangi bir şeyin fiyatını sormaya çünkü hepimizin bildiği gibi sosyetik ve suyun bile normalin üç katı fiyatına satıldığı Bebek'te adım atmak parayla. Fakat anladım ki önyargılı davranmamak gerekiyormuş çünkü makul fiyatlı seçenekler çoğunluktaydı.



Tanıdığımız bir çok firma da vardı etkinlikte. Banvit'in iki maskotu her ne kadar fotoğraflayamasam da etkinlik alanında yorulmak nedir bilmeden gezip durdular. Her Banvit standının yakınından geçişimde lezzetli kokular aldım ama nedense oturup bir sucuk ekmek yemedim. Hala içimde kanayan bir yara bu :)



Tektekçi'de tabiki stand açmıştı ama sanırım gündüz olduğundan herhangi bir hareket ya da çalışan yoktu. Söylediğim gibi hava soğuk olduğu için ve haftaiçi olduğundan bazı markalar standlarını festival bitmemesine rağmen kapatmış. Açıkçası çokta haklılar çünkü deniz kenarı ve her taraf açık olunca ne kadar ısıtıcılar olsa da insan donar orada bütün gün.



İşte içimde kalan bir diğer şey de kestane. Böyle kış zamanı parkta ya da açık hava bir etkinlikte gezerken nedense bir kese kağıdı kestane alıp yemek çok hoşuma gidiyor ama "aaa o da mı varmış" diye diye gezerken ve bir yandan fotoğraf çekince onu da yapamadım.



Uzaktan da olsa görebiliyorsunuzdur umarım bu şeker dalmaçyalı dostumuzu. Hem sahibini rahatsız etmiyim hem de alerjimi azdırmıyim diye pek yaklaşmadım ama çok tatlı ve oyunbazdı. Sanırım o da şenliğe geldiği için çok memnundu.



Parka ilk girdiğimizde ufak bir çocuğun elinde şahane kokulu bir sıcak çikolata gördüm ve burdan bunu içmeden gitmem dedim. Zaten az ilerde standını bulduk. Üstelik bir çok cafeden ucuza, tadı da kıvamı da güzeldi.


Çikolatalarımızı alınca (isterseniz salep seçeneği de vardı) biraz dinlenelim diye oturduk. İçeceklerimizin keyfini çıkardık. Ya gerçekten çok güzeldi ya da o soğukta sıcak ve şekerli olduğu için bize süper geldi bilmiyorum ama kıvamının yoğun olması bile yeterdi zira su gibi sıcak çikolataları pek sevmem.




Tabi ki sadece kıyafet, takı ve yiyecek standları yoktu. Aklınıza gelebilecek her şeyle ilgili bir yer bulabilirdiniz. Yastıkçı, çeyiz eşyaları satanlar, bebek kıyafetleri ve aksesuarları, doğal ev yapımı ürünler satanlar, orjinal biblolar hatta bu rengarenk neon kaktüsleri de geniş yelpazesinde barındıran bir çiçek standı bile vardı.



Veee son olarakta beni bu güzel etkinlikten haberdar eden Miniko'ya çok teşekkür ediyorum. Elbette ki onların standına da uğradım ve kendime bir EOS lip balm aldım. En kısa zamanda mağazalarını da ziyaret etmeyi düşünüyorum, bildiğim kadarıyla çok güzel ürünleri var:)

Benim ilk Gezelim Görelim yazım bu şekildeydi. Umarım sizde benim kadar keyif almışsınızdır okurken. Önümüzdeki yaz Bebek Festivali'ne yolunuz düşerse belki karşılaşırız, ne dersiniz? :)

Sevgiler....


NOT:  Etkinliğin sponsoru olan Vodafone'a çalışanlarına verdiği değerden ötürü hayran oldum. Bütün görevlilerin üstünde Vodafone amblemli oldukça kalın montlar, şapkalar ve polarlar vardı. Bir çok etkinlik sponsoru bu tarz şeyleri pek umursamazken ne zaman Vodafone sponsorlu bir etkinliğe gitsem bu muameleyle karşılaşıp mutlu oluyorum.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder