5 Aralık 2013 Perşembe

Alix Avien Eyebrow Pencil/ Alix Avien Kaş Kalemi

Herkese mutlu perşembeler...

Alix Avien'in kaş kalemini yaklaşık iki sene önce keşfettim ve o gün bugündür başka ürünler denememe rağmen kaş konusundaki tek favorim bu kalem. 



Ben 01 numarasını kullanıyorum kaş rengime tam uyuyor. Kalem çok yumuşak yapılı değil. Zaten ben kaş kalemlerinin çok yumuşak olmasını sevmiyorum çünkü en ufak bir bastırmada fazla koyu görüntüler ortaya çıkabiliyor.


Bir tarafı kalem diğer tarafı fırça olduğundan ekstra kaş fırçası taşımama da gerek kalmıyor. Kaş fırçalarının bu tipte olanlarını daha kullanışlı buluyorum ben açıkçası. Kaşları taramak için diğer tip fırçalara göre daha verimli oluyorlar.



Az renk vermesi de benim kaş kalemlerinde sevdiğim özelliklerden çünkü yine yumuşak yapılı olduklarında yaşanan sıkıntı burda da söz konusu olabiliyor.

Kısacası kaş kalemi kullanmayı seviyorsanı Alix Avien'in bu kalemini şiddetle öneriyorum. Fiyatı 16-18 tl aralığındaydı. Evet biraz pahalı ama uzun süre gittiğini ve aşık olunası bir ürün olduğunu düşününce bana çok gelmiyor.

Siz hangi kaş ürününü kullanıyorsunuz?







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder