11 Temmuz 2013 Perşembe

Günlük Makyaj Çantamda Neler Var? /2013/


Merhabalar...
Her ne kadar evden çıkmadan makyajımı yapsam da tabi ki bende çantama ufak bir makyaj çantası atıyorum. Bu yazıda da o makyaj çantasında neler olduğundan bahsedeceğim.

Önceleri nerdeyse bütün makyaj malzemelerimi yanımda taşımaya çalışıyordum. Fakat çantanın içine başka bir şey koyacak yer kalmayınca ve gün içinde gülle gibi çantayı taşımakta zorlanınca bir anda o kadar minik bir makyaj çantası kullanmaya başladım ki kendim bile hala inanamıyorum.



Gördüğünüz makyaj çantası 2 yıl önce Watsons'tan iki tane deodorant alınca hediye ediliyordu. Küçük, fermuarlı ve yıkanabilir oluşu sayesinde hala kullanabiliyorum.



Küçük çanta kullandığıma bakmayın içinde yine bir sürü ürün var:)

Eğer fondöten yada bb krem sürmüşsem gün içinde tazeleme ihtiyacı hissetmiyorum.Bu nedenle görüdğünüz gibi sadece kapatıcı ve pudra taşıyorum. Cildim bu kadar kolay parlama yapmasaydı pudra bile taşımazdım.


Son zamanlarda ince yapısı nedeniyle favorim Nyc'nin bu pudrası. Yazısını buradan okuyabilirsiniz.
Kapatıcı olarakta Garnier'in roll on kapatıcısı bitmek üzere olduğu için onu tercih ediyorum.




Watsons'tan aldığım bu küçük allık fırçası hem yer kaplamıyor hemde evden çıkarken sürdüğüm allığımı  tazelerken oldukça iş görüyor.
Allık olarak bu ara Claire's'in 35 numaralı allığını kullanıyorum. Hem hafif bir renk hem de ambalajı ufak. Bu ürünün yazısını da en kısa zamanda yazacağım.



Tabiki makyaj çantamda asla ayırmadığım 3 demirbaşım var. 
1- Lastik Toka: Gün içinde elim sürekli saçlarımda olduğu için ve metrobüste, otobüste saçlarımdan bunaldığım için mutlaka lastik toka bulunduruyorum. Bu ara iz yapmayan lastiklerden bir sürü aldım ve onları kullanıyorum.

2- Tel Toka: Tabiki her bayanın çantasında olan tel tokalardan benim çantamda da bolca var. Bazen sağdan soldan çıkan ufak tefek asi saçlarımı toplamak için bazen de çabucak yarım toplu bir saç modeli için ideal.

3- Cettua Yağ Kontrol Kağıtları: Malum cildim yağlı ve yüzümde makyaj varken foşur foşur su ve sabunla yıkayamıyorum. Bu kağıtları tampon hareketlerle kullanıp üstüne pudra sürünce cildim yeniden mat görüntüsüne kavuşuyor.



Kaş ürünlerim hep yanımda çünkü aşırı dağınık kaşlarım olduğu için gün içinde tekrar düzeltmem gerekebiliyor. Essence'in şeffaf mascarası ve Alix Avien'in kaş kalemini kullanıyorum. Bu kaş kaleminin üretimi dursa kafayı yerim galiba. Şimdiye kadar benim rengime en yakın ürün.

Onlar dışında göz içlerime sürüp daimi olarak aydınlık gözlere sahip olmak adına bir tanede beyaz kalem taşıyorum.Şuan elimde Golden Rose olan var ama markası çokta önemli değil.
Göz ürünü olarak en son da mutlaka likit eyeliner taşıyorum. Çünkü bazen eve uğrama fırsatı bulamadan akşam bir yere gitmem gerekiyor.O zamanlarda bir eyelinerla makyajımı daha akşamlık hale sokabiliyorum.
Nyc'nin eyelinerı hem sürüş açısından kolay hem de küçük olduğundan makyaj çantam için ideal.






Dudak ürünlerim biraz fazla günlük çanta için ama kendimi durduramıyorum. Yaz-kış dudak nemlendiricisi kullanıyorum. Vaselin artık bitti bitiyor olduğundan son haftalarda hep onu taşıdım. Kate Moss 107 yine akşam ani bir yere gitmem gerekirse diye, hep koyu renk ruj bulundurma mantığımdan yanımda.Ortadaki Maybelline'in oldukça ışıltılı bir pembesi, o da Project Pan ürünlerimden olduğu için bitsin diye çırpınıyorum.
E nude rujsuz olmaz. Golden Rose'un bayıldığım nude ruju ve onun daha kalıcı olmasını sağlayan Essence In The Nude dudak kalemi de makyaj çantamda bu ara.
Söylemeden geçemeyeceğim, sabah bordo rujla evden çıkıp öğlende sıkılıp nude bir ürün kullanabilirim. Bu yüzden bu çeşitlilik.




Son olarak tabiki bir gloss taşımam gerek. Her ne kadar pembe gibi dursada şeffafa çok yakın bir dudak rengi Essence'in bu glossu. Bu nedenle her ruja uyacağını düşündüğümden bu da hep yanımda.

Benim makyaj çantamda bunlar var. Siz yanınızda ne tür ürünler taşıyorsunuz?

*Herkese iyi bayramlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder