14 Temmuz 2013 Pazar

Boyfriend Jean Modası/ Ünlüler Nasıl Giymiş?

Herkese güzel günler dileyerek son yıllarda hemen hemen bütün ülkelerde moda olan boyfriend jean akımıyla ilgili yazıma başlıyorum.

Skinny jeanlere rakip olarak son yıllarda hızla yayılan boyfriend jean akımı, adından da anlayabileceğiniz gibi (erkek arkadaş jeani) sanki sevgilinizin kotunu giymişsiniz gibi duran yani beden olarak daha salaş, bol, büyük duran jeanler için kullanılan bir kelime.
Bir çok ünlü manken, oyuncu ve şarkıcıyı muhtemelen bu tarz kotlarıyla görmüşsünüzdür.Ben boyfriend jeani düzgün kombinlersen baya baya şık olacağını düşünenlerdenim.Tabi hiç sevmeyen fazla kaba ve kadınsılıktan uzak bulanlar da var.
Farklı farklı şekillerde değişik stiller yaratabilirsiniz boyfriend jeanlerle.



İsterseniz ünlüler üzerinden nasıl kombinleyebileceğinizi inceleyelim.

RİHANNA'NIN BOYFRİEND JEAN STİLİ:

Rihanna boyfriend jeanleri en çok kullanan ünlülerden biri.Hem günlük hayatında, hem de gece eğlenceye vs giderken sık sık boyfriend jeanleriyle objektiflere yakalanıyor.


Crop toplarla kombinlediği yırtık,eskitme jeaninin paçalarını kıvırarak bileklerini açıkta bırakan Rihanna nude stilettolarıyla da kotunun erkeksi görüntüsünü kadınsılaştırmayı başarmış.Ben de en çok topuklu ayakkabılarla boyfriend jeanleri seviyorum.


Bu defa daha az yırtık jeanini boğazlı kolsuz salaş kazağıyla kombinlemiş altında da yine stilettodan vazgeçmeyen güzel şarkıcı geçtiğimizin kışın modası olan kazayağı desenini stilettolarında kullanmış.Tabi Rihanna ne yapsa beğeniyor insan ama ben genelde bol,salaş üstleri bu kotlara pek yakıştıramıyorum.İyice kaba ve hatsız bir görüntü oluşuyor gibi hissediyorum.


Bu da katıldığı bir törenden objektife yansıyan görüntüsü.
Yine bol yırtıklı,eskitme bir boyfriend jean tercih etmiş ve crop top hologram kumaşlı bir üstle jeanini kombinlemiş.
Ayakkabı ve çantada da hologram bütünlüğünü koruyarak stilini yaratmış.Ben hologram kumaşları sevmememe rağmen üstündeki bluzle kotun oluşturduğu görüntüyü çok sevdim ama çanta ve ayakkabınında aynı görüntüde olması çok tercih edeceğim bir görüntü değil.











Başka bir kombinide yine beyaz bir crop topla kombinlediği iki renkli boyfriend jeani ve tek bantlı topuklu sandaletleri.Üstüne de bir parka alarak daha da salaş bir görüntü kazandırmış kendine.


Rihanna; en başta da söylediğim gibi bu tarz jeanleri çok kullanan bir ünlü benim Rihanna için seçtiğim son jean ise bu siyah bol yırtıklı olan.Kotun kendinden mi yoksa içine çorap mı giymiş bilemiyorum ama yırtıklarından file görüntü detayı göze çarpıyor.Siyah deri bootielerle ve yine deri yakası kürklü ceketiyle boyfriend jeanin kış aylarında nasıl kombinleneceğini göstermiş.

MİLEY CYRUS'IN BOYFRİEND JEAN STİLİ:

Bu kızımız için yok beyaz Rihanna, Rihanna'nın veliahtı vs vs dediler ama bence tırnağı bile olamaz hele ki o son klibi hakikaten içler acısı.Neyse biz burda sadece boyfriend jeanlerini nasıl giymiş ona bakıcaz konudan sapmıyim.


Katıldığı bir gece de boyfriend jean giymeyi seçmiş Miley.İki renkten oluşan jeanini siyah büstiyer ve siyah deri ceketle kombinleyip ayakkabı seçiminde de Riri (Rihanna) gibi stilettodan vazgeçmemiş ve beyaz stilettolar kullanmış.Bana sanki fazla sert bir görüntü çizmiş gibi geldi ve çok beğenmedim ama siz rock görüntüler seviyorsanız bu şekilde kombinler deneyebilirsiniz.


Biraz daha günlük bir stilde camel rengi deri burnu açık (anneminde hastası olduğu ama benim nefret ettiğim tarzda) dolgu topuk sandaletlerle kombinlemiş açık renk yırtık boyfriend jeanini.Üstünde ise ince beyaz bir gömlek ve kırık beyaz bir hırka tercih etmiş.
Sanki kotu biraz daha kıvırıp bileklerini gösterseymiş daha mı iyi olurmuş ne?


Kırmızı crop top kırmızı stiletto tavrını niyeyse çok sevdim.Düşük ağlı pantolonunun paçalarının kıvrıklığını hatta iki renk olmasını bile hoş buldum ama galiba crop top olayını çokta abartmamak lazım biraz daha uzun olsa daha iyi olmaz mıymış diyor insan.

JENNİFER ANİSTIN'IN BOYFRİEND JEAN STİLİ:

Oldum olası sebebini bilmediğim bir şekilde Jennifer Aniston'ı çok seksi ve çok sempatik bulmuşumdur.Nedense zorlama bir stili ve karakteri yok gibi geldi bana hep.Sanki doğal, cana yakın gibi (sanki yan komşunun kızından bahsediyorum ahah).Neyse günlük hayatta da kendisini topuklu pabuçlar frapan kılıklar içinde görmüyoruz.Hal böyle olunca boyfriend jean konseptini en güzel yansıtanlardan biri de bence Jennifer Aniston.


İşte en sevdiğim şey bu kılıkla alışverişe de çıkarsınız, arkadaşlarınızla da buluşursunuz, okula, dersaneye de gidersiniz.Beyaz düz bir atlet (Zara'da Mango'da tüm semt pazarlarında almayanı dövüyorlar) hiç bir abartılı detayı olmayan bir boyfriend jeanin paçalarını kıvırmış altınada bootie giymiş.Her ne kadar bu görsel 2-3 yıl öncesine ait olsa da hala bile oldukça kullanılabilinir bence.



Yok ben biraz daha salaş görünücem derseniz Jennifer'ın köpeğini gezdirirken fotoğraflandığı bu tarzı da kullanabilirsiniz.Yine beyaz ya da bej rengi bir atleti pastel tonlarda bir fularla hareketlendirip bu defa daha yırtıklı, taşlanmış bir jeanle kombinlemiş.Ayağınıza da Keds, Superga, Toms, Converse artık allah ne verdiyse giyebilirsiniz.


Bu kadın gerçekten bu işi biliyor.Demin Miley'i incelerken dolgu topukların üstünde biraz tenini gösterseydi derken bunu kastediyordum diğer türlü kalas gibi duruyor bacaklar.Aslında bakınca o kadar sıradan bir kombin ki ne var bunda diyebilirsiniz ama hem çok günlük hem de şık ve rahat.
Şapkası da çok şeker değil mi?

ROSİE HUNTİNGTON WHİTELEY'İN BOYFRİEND JEAN STİLİ:


Yine çok sevdiğim bir birleşim.Ben boyfriend jeani gündüz kullanıcaksam sade, salaş ve şık kullanmaktan yanayım diğer türlüsü fazla uğraşılmış bir görüntüden başka bir şey olmuyor.

Yine beyaz bir crop top ( dozunda bir crop top) buz mavisi bir jean altında bantlı topuklu ayakkabıları saçlarını da örmüş ohhh şahane olmuş.


Biraz daha şık olmak gerekirse de saçları açıp yine dümdüz bir bluzun üstüne kırçıllı (son sezonlarda hep çok moda) kısa bir ceket giyerek gayet güzel bir kombin oluşturulabilir.

KYLİE MİNOGUE'UN BOYFRİEND JEAN STİLİ:



Muhtemelen bazılarınız boyfriend jeanler iyi hoşta bıdık kadar boyumla ben onu giysem kötü gözükürüm diyordur.Ahanda bu örnek sizlere gelsin.Sanırım bilmeyenimiz yoktur Kylie'nin boyunun 1.55 cm olduğunu.E onda kötü durmuyor hatta oldukça havalı bir stil yaratmış clutchı topuklu ayakkabıları ve siyah atletiyle.Yalnız bir şeye dikkatinizi çekmek istiyorum eğer boyunuz kısaysa kullanacağınız kemer mutlaka tişört atlet vs.nizle aynı renk olsun ve tişörtün en azından ön kısmını Kylie gibi içeri sokun bu boyunuzu daha uzun gösterecektir.


Babetle de gayet giyebilirsiniz bu jeanleri kısa hanımlar paçaları topuklu ayakkabılara göre bir tık daha kıvırıp kullanırsanız boyunuz daha uzun algılanır.Birde mümkün olduğunca at kuyrukları, topuzlar sizleri daha uzun algılatacaktır.Jeaninizin üstüne ince bir yağmurluk, parka tercih edebilirsiniz.

LİNDSAY LOHAN'IN BOYFRİEND JEAN STİLİ:

Her ne kadar benim pek sevmediğim bir görüntü olsa da jeaninizi bu şekilde de giymek tamamen sizin tercihiniz olduğundan göstermek benim boynumun borcu dedim ve Lindsay Lohan'ı da model seçtim.


Ben daracık ip askılı badilerin boyfriend jeanin içine sokulması fikrini çok hoş bulmuyorum.Üst kısım fazla kadınsı durup alt tarafın salaşlığını yok ediyor sanki.Tam da altı kaval üstü şişhane lafı bu görüntü için gibi.Birde platformlu burnu açık ayakkabıların boyfriend jean ayakkabısı olmadığını yine aşırı alaturka bir görüntü oluşturduğu kanaatindeyim.

RACHEL BİLSON'IN BOYFRİEND JEAN STİLİ:


Yine benim sevdiğim bir görüntü.Blazer lacivert ceketin içinde beyaz tiril tiril bir tişört altında boyfriend jean incecik beyaz bir kemerle kullanılmış (ki Rachel'da kısa boylu bir kızımız kemer rengi burda da önem taşıyor) altına da bilekte bootieler giymiş.Benim tek sevmediğim şey çantası oldu ama onun dışında yine oldukça casual bir görüntü.


İşte kısa hanımların yapmaması gerekenlerin bir örneği.Jean zaten fazlaca salaşsa üstüne de bir o kadar salaş bir bluz giyip bir de onu jeanin üstüne sarkıtmayın bastı bacak görünürsünüz.Ayrıca babet tercih edecekseniz daha önce de söylediğim gibi paçalar yukarııı.

EVA LONGORİA'NIN BOYFRİEND JEAN STİLİ:


İşte sevdiğim diğer bir görüntü.Yine hem şık hem sade olmak için boyfriend jeaninizi çizgili tişörtlerle özelliklede balıkçı yaka bluzlerle kombinleyip yine çizgilerin renginde bir stilettoyla tamamlayabilirsiniz.Eva gibi çanta renginde farklılık yaratırsanız daha çarpıcı bir görüntü elde edersiniz.

EVA MENDES'İN BOYFRİEND JEAN STİLİ:


Sonlara yaklaşırken hep sevdiğim stilleri yazıyorum.Şu görüntü kadar sıradan, dolapta ne varsa giyip çıktım gibi duran ama bir o kadar da hoş ve havalı bir tarz yoktur heralde.Giymiş kazağını, jeanini ayağına da düz botlarını küçücükte bir çanta almış.Gayet rahat, gayet güzel.

SARAH JESSİCA PARKER'IN BOYFRİEND JEAN STİLİ:

Sex and The City'den hastası olduğum Sarah aslında boyfriend jeani ilk tercih eden ünlülerden.O kadar çok fotoğrafı vardı ki hangi birini yorumlasam şaşırdım ama en sonunda bir tane seçtim.


Yine oldukça sıradan gri bir tişört, boyfriend jeani ve altına da bantlı düz terlikleriyle o kadar salaşki ünlü olduğuna inanamazsınız.Postacı çantası da tarzını tamamlamış.Ben bu kadına %99 ne yapsa yakıştırdığımdan bu haline de bayıldım.

EMEL ACAR'IN BOYFRİEND JEAN STİLİ:

Çok isterdim şuraya 5-6 tane güzel Türk kadınının stilini yazayım ama ya kıro kıro giymişler güzelim boyfriend jeanlerini ya da doğru düzgün fotoğrafları yok.Bir tek Emel Acar'ı bulabildim hoşuma da gitti.Son olarak kapanışı onunla yapmaya karar verdim.


Beyaz gömlek beyaz ceket ve pudra pembesi stilettolarıyla gayet şık bir biçimde kombinlemiş jeanini.Belki o çantası yerine clutch yada portföy gibi bir şey daha iyi olabilirdi ama tabi nereye gittiğini vs bilemiyeceğimden ona da yorum yok.Ben çok beğendim yorumunu.

Benim boyfriend jean modasıyla ilgili yorumlarım bu şekilde, siz ne düşünüyorsunuz?


Yüzünüzden gülümseme eksik olmasın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder