22 Temmuz 2013 Pazartesi

Kristen Stewart' ın Giydiği 4 Zuhair Murad Tasarımı


Merhaba,
bir çoğunuzun Alacakaranlık serisinden tanıdığı Kristen Stewart'la ilgili bir moda yazısı yazıyorum bugün.Eğer isterseniz  Kristen Stewart'ı Tanıyalım yazısı da yazabilirim çünkü bu postta sadece giydiği 4 Zuhair Murad tasarımını nasıl taşıdığını konuşacağız.


İlk olarak bu diz altı yer yer transparan bol işlemeli elbisesinden başlamak istiyorum. Zuhair Murad'ın 2012 Sonbahar koleksiyonundan olan bu elbiseyi ben defilede taşıyan mankenden ziyade Kristen'a daha çok yakıştırdım.



Siyah stilettoları elbisenin renkli işlemelerini daha da ortaya çıkarmış. Siyah dışında bir renk tercih edilseydi ayakkabıda, görüntü oldukça boğucu olabilirdi.




Pembe ruju orantılı, abartıdan uzak. Göz makyajının hafifliğide oldukça fresh bir izlenim yaratmış.
Saçına makyajına bayıldım. Olduça tepeden at kuyruğu sadece elbisesinin dikkat çekmesi açısından sade bir görüntü oluşturmuş.


Elbisenin arkasındaki ufak yırtmacı kalem formlu elbise ve eteklerde en sevdiğim detay diyebilirim.
Ben bu görüntüsüne bayıldım tam anlamıyla harika. Ne eksik ne fazla.

Bu elbiseyi  geçen yıl Toronto'da film prömiyerinde giymiş.



İkinci görüntüsü ise bu straplez tuvalet. Zuhair Murad'ın 2012 Sonbahar  kreasyonundaki elbise bence yine Kristen' a mankenden daha çok yakışmış.Normalde beyaz tenlilere yakıştıramayacağım kadar nude olan elbise kıza çok yakışmış. Bel kısmındaki ince kemerin elbiseyle aynı renk olması da göğüs kısmının büstiyer formu da eteklerindeki pilelerin tül ve dantel işlemeli olması da her şey çok güzel.



Evet elbisenin arkası fazla transparan görüşünüze ben de katılıyorum. Sırt dekoltesi çok yerinde ama kalçalarının bu kadar açık olması çokta şık olmamış ama ben buna bile " ıyy çok çirkin rezil etmişler elbiseyi" diyemiyorum. Ayakkabıları da Jimmy Choo.



Ya ben saçla makyajla ilgili yine söyleyecek hiç bir şey bulamıyorum. Başkası olsa topuz falan yaptırıp hanım teyze gibi olurdu bu elbiseyle ama sol tarafa ayırdığı gelişigüzel dalgalandırılmış saçlarını elbiseyle aşırı doğal ve güzel buldum. Sanırım benim elbise rengine takılmama nedenim Kristen' ın saç rengiyle çok yakışması. Neyse, makyajı yine çok güzel. Altın- bakır tonlarında gözler hafif bir siyahla belirginleştirilmiş pembe ruju da yüzüne hoş bir renk vermiş.

Bu tuvaleti de filminin Los Angeles galasında giydi.






Bu defa da yine filminin Londra'da ki galasında giydiği siyah tulumu mercek altına alalım.
Kol, göğüs ve göbek bölgelerinde transparan detayları olan bu işlemeli tulum ilk bakışta bana fazla sert gelmişti.



Yakasının oldukça kapalı ve renginin siyah olması da beni bu tulumu sevmemeye itmişti. Ama sırt dekoltesine vuruldum gerçekten. Özellikle üçgen şeklindeki dekoltenin kenarlarındaki dantel işlemesi şahane durmuş. Makyajına yine bayıldım oldukça soft şeftali renklerinde. 

Genel olarak tulumu beğenmedim ben pek sanki elbise formunda olsaydı daha mı iyi olurdu ne ? Neyse  aman kötü hali bu olsun biz ne kötüler gördük. Bu arada ayakkabıları da C. Louboutin 



Son olarakta yine siyah bir tulum var. Straplez, göğüs kısmı drapeli tulum belden itibaren dantel ve işlemelerle devam ediyor. Murad'ın 2012 Sonbahar koleksiyonunda sergilenen tulum kesinlikle mavi bantlı sandalettense siyah stilettolarla daha şık gözüküyor. 



Saçının pek beğendiğimi söyleyemeyeceğim. Yoluk yoluk gözüken açık kısmı mı daha kötü yoksa derisi gözüke gözüke örülmüş kısmı mı bilemiyorum.


Ben bu tulum üstünde bir tarafa atılmış saç yerine toplu yada direk yapıştırılmış bir şekilde arkaya atılmış saç görmek isterdim. Diğer görüntülerinde hafif makyajlarına hasta olmuşken bu defa aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Bordo ya da kırmızı dudaklar sanki tulumu daha seksi gösterebilirdi.

Kristen' ın yıllar içindeki değişimi inanılmaz, peki siz hangi görüntüsünü sevdiniz ?

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder