25 Temmuz 2013 Perşembe

Douglas Lipgloss 01 Louise

Yeniden merhaba elimden geldiğince her gün yeni bir yazı yazmaya çalışıyorum bugünkü yazım Douglas indiriminden aldığım son ürünle ilgili olucak.




   Ben gittiğimde bir sürü renk vardı ama ben son zamanlarda mercan, turuncu tonlara sardığımdan bunu denemek istedim.
İçinde çokça ışıltıları bulunan Louıse aslında renk olarak benim çok hoşuma gitti.



    Fırçası benim adıma dezavantaj çünkü ben bu şekilde sert fırçalarla lipgloss uygulamayı sevmiyorum.

 

     Biraz yapış yapış hale geliyor dudakta, en başta çok sıvı olmasına rağmen. Kalıcılığı çok iyide değil çok kötü de. Aşırı severek kullanamıyorum yapısı yüzünden. Genelde nude bir rujun üstüne ya da yine glossla aynı renkte bir rujun üstüne uygulayıp fazlalığını parmağımla ya da fırçayla alıyorum. Eğer almazsam dudak çizgilerine dolma yapabiliyor.

   Devamlı alıp kullanıcağım bir ürün değil ama zaten bu gloss bana bir sene falan gider. Tam bir yaz rengi dudakta da canlı bir duruşu var. İndirimde bulursanız denemeye değer.

Herkese mutlu günler....





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder