1 Nisan 2013 Pazartesi

And The Oscar Goes To...

Evet biliyorum biliyorum nerdeyse sene geçti sen daha yeni mi yazıyorsun diyeceksiniz ama ne yapayım sıra gelmedi.
Senelerdir Kodak Theatre'da gerçekleşen tören bu yıl Dolby Theatre'da idi.Aslında bu sene çokta hevesli değildim çünkü önceki yıllara göre kimin ödülü evine götüreceği oldukça belliydi işin heyecanı yoktu.
Hızlıca başlayalım.

Sonunda Nazarımı Değdirdiğim Jennifer Lawrence:




Geceye ödülünden ve elbisesinden çok düşüşüyle damga vuran Jennifercığım  bende dahil binlerce sevgilisi seni beğenen kızın nazarı değdi bi kurşun döktür canım sen.

Tuvaleti Dior, ama ben hiç beğenmedim özellikle de etek kısımları kötü bence fazla kabarık.Bu kız neden hep aynı modelleri seçmekte ısrarcı anlamıyorum.Yorgan gibi elbisesi.Bide bi kere saçını açık bıraksa da öyle nasılmış onu görsek bari.Aman neyse çok üstüne gitmiyim yazık "üzülme canıııım bende lise mezuniyetimde düşmüştüm".


Silver Linings Playbook filmiyle En İyi Kadın Oyuncu ödülünü evine götürdü.

Bayan Meme Ucu:




Törene beyaza yakın pembe Prada elbisesiyle katılan ve saç modelinin iticiliği karşısında ne diyeceğimi bilemediğim Anne Hathaway sadece ödül almakla kalmadı gecenin en çok konuşulan isimlerinden biri de oldu.Hangi konuda derseniz meme uçlarıyla.Bence tuvaletin dikişleri yüzünden ama olmayadabilir tabi elbise hem açık renk hemde saten olunca meme ucu frikiği vermiş olabilir, keşke bi önlemini alaymış.Tuvaletini beğendiğimi söyleyemiyeceğim ama kolyesine bayıldım.


Les Miserables filmindeki oyunculuğuyla En İyi Yardımcı Kadın Oyuncu ödülünü aldı.Umarım o saçları bi daha bu hale getirmez uzun saçlı hali ona çok çok daha yakışıyordu.

 Törenin Cool Kadını:


Sanırım Charlize Theron'un bu haline ıyy çok kötü olmuş diyebilecek tek bir insan bile yoktur.Dior tuvaleti zaten sözün bittiği nokta.Normalde bildiğiniz gibi beyaz tenlilere açık renkleri çok nadir yakıştırırım ama resmen tükürdüğümü yalıyorum şu kare karşısında.






Kısacık saçlarına bile diyecek lafım yok.Kadının yüzü o kadar müsait ki kısa saça kazıtsa yakışabilir.Harry Winston imzalı sade ama çok şık takılarıyla da güzelim elbiseyi tamamlamış.En beğendiğim şey ise dur bembeyaz giydik dudağıma bi kırmızı ruj süriyim gözlerimi siyah boyıyim dememiş.Sade, duru ama bir yandan da coolluğu sağolsun çok iddalı olmuş.

Yıkılmadım Ayaktayım:  


Kristen Stewart spora yaparken bileğini sakatlamış bu yüzden törene koltuk değnekleriyle katıldı.Ben bu halde olsam dünya yanıyo deseler yerimden kalkmam heralde.E be kızım bi törene gitmesen yüzün unutulmazdı otursana evinde gelmişin seke seke yürüyosun.










Tuvaletiyle ilgili sakatlığından dolayı kendisini maruz görüyor ve yorum yapmıyorum.Zira ne rengini,ne modelini,ne de duruşunu beğenmedim.

Taşlı Pullu:



Sandra Bullock Elie Saab tasarımı bir tuvalet tercih etmiş.Tabiki orjinalde transparan olan tasarımın altına kendisi için astar dikilmiş.Normalde Elie Saab tasarımı tuvaletleri koşulsuz şartsız beğenen ben kadının üstünde görünce bir halta benzetemedim hatta o yüzden defiledeki halinide arayıp buldum ve baktımki elbise Sandra'ya olmamış.
  Mankenin üstünde gayet şık duran tuvaleti bizimki giyince Osmanbey'den alınmış bir top boncuklu kumaşla mahalle terzisinin diktiği elbiselere benzemiş.







Aslında saçını da hiç beğenmedim ama kullandığı aksesuar çok hoşuma gitti.Keşke farklı bir modelde kullanaymış güzelim aksesuarı.Nedense çok sevdiğim bir aktrist olmasına rağmen kendisine baktığımda içim sıkılıyor.Zorla törene gelmiş gibi gözükmüyor mu?


Üç Kuruş Fazla Olsun Kırmızı Olsun:

  Bildiğiniz gibi geçtiğimiz günlerde sevgilisi Justin Theroux tarafından evlenme teklifi alan Jennifer Aniston her ne kadar kötü bir tuvalet giymiş olsa da aşk sarhoşluğundan heralde bana pek bi güzel, fresh geldi.20'liklere taş çıkarır valla bu kadın.Ama o tuvaletin ne allasen tamam Valentino ama etek kısmı üç top kumaş yemiş ama yine de bir şey olamamış gibi durmuyor mu?

Yüzüğünü göstererek bir çok insanın Kezban dediği kategoriye giren Jennifer gözlerini belirginleştirip dudağını daha nude tutarak başarılı bir makyaj tercihinde bulunmuş bence.

 Salvatore Ferragamo clutchı benim olsun muuuu? Çok beğendim gerçekten.Saçları da her zamanki gibi düz fönlü, alıştık artık bu modele.Nişanlısı da Salvatore Ferragamo imzalı smokiniyle gerçekten çok yakışıklı olmuş.Aşıklar birbirlerine belli, nasılda tatlı tatlı nişanlısının papyonunu düzeltiyor.

En Şık Çift:




   Saçı sakalı beyaz olmasa kim der George Clooneyciğime 51 yaşında diye.Çok bekledim Stacy'yle ayrılırlar diye ama nesi varsa bu kadının bizimki bırakamadı bir türlü.Neyse kıskançlığımı bir yana bırakacak olursam törenin en şık çiftini size takdim edebilirim.


  Armani imzalı smokiniyle gecede ödül alan George Clooney'e sevgilisi Naeem Khan tasarımı şahane tuvaletiyle eşlik etti.Tuvaletin önü bi güzel arkası başka güzel.Laf edecek bi yer bulamadım.Özellikle sırt dekoltesine aşık oldum bu tuvaletin.


Bu ödül töreninin yazısı daha fazla gecikmesin diye biraz kısa oldu sonrakilerde telafi edicez artık.
Sevgiler..




















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder