23 Mart 2013 Cumartesi

Watson's Mud Therapy Face Mask /Kil Maskesi

   Uzun zamandır kil maskesi kullanmamaya yeminliydim.Zira bütün kil maskelerinin ortak özelliği olan uygulama esnasında yüzü germe mevzusu beni gerçekten geriyordu.Amaa tabi ki her yeni ürün gören kadın gibi bende bir buçuk ay önce Watsons'da bu şeker renklerde güzel kokularda kil maskelerini görünce dayanamadım uygun fiyatınında cazibesine kapılarak aldım bir tane.


Birden fazla çeşidi var maskenin.Her beğeniye göre kokuları var artık siz hangisini tercih ederseniz.Aslında ben ahududulu olanını almayı düşündüm ama belki kokusu içimi bayar diye en hafif kokulu olanını tercih ettim.

Fiyatı: 6 tl


     
        Dediğim gibi daha önce kil/ çamur maskelerini hem temizlemesi zor hem de uyguladıktan sonraki bekleme sürecinde yüzümü germeleri nedeniyle pek tercih etmiyordum.Yalan söylemiycem bu maske de diğerleri gibi gergin bir his bırakıyor fakat benim düştüğüm yanılgıya düşüp bol sürmezseniz rahatsız edici bir durumla karşılaşmazsınız.Son iki kullanımımda ürünü ince bir tabaka halinde yüzüme uyguladım ve önceki uygulamalarıma göre gerginlik hissi yarı yarıya azaldı diyebilirim.Ilık suyla duruladıktan sonra daha önce hiç bir kil maskesinden alamadığım randımanı aldım.Oldukça yumuşatmıştı cildimi.

    Fiyatına göre (eğer dediğim şekilde kullanırsanız) güzel bir ürün bence.Ayrıca oldukça uzun süre gidiyor küçük olduğuna bakmayın.Ben genelde 15 günde hatta bazen 20 günde bir uyguluyorum kullandığım başka maskelerde olduğu için.

   Eğer kil maskesi denemek istiyorsanız ve başlangıç olarak uygun fiyatlı ve güzel kokulu bir ürün istiyorsanız (kil maskelerinin bir çoğu kötü kokuyor) bu ürün tam size göre.

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder