9 Ekim 2017 Pazartesi

Wet’n Wild Photo Focus Fondöten-Soft Beige



Son yıllarda önce pahalı markalarda başlayan bir akım var. Kamerada daha pürüzsüz adeta filtreli bir cilt görünümü için üretilen ten ürünleri. Özellikle fondöten ve kapatıcılar bir çok markanın stantlarında mevcut. Şimdi de daha uygun fiyatlı markaların bu formülasyonda ürünler çıkardığını görüyoruz. Bunlardan biri de Wet'n Wild. Yeni gelen ürünlerinin içinde Photo Focus adında; flaşlı ve flaşsız 7 farklı ışıkta cildi kameraya uygun hale getirmeyi vaad eden bir ürün.
Öncelikle şunu söylemeliyim ki ürün bana firma gönderisi olduğundan renk bana uygun değil o nedenle rengini pek yorumlayamayacağım.



Bildiğim kadarıyla 20 farklı renk tonu var ancak Gratis'e 3 ya da 4 rengi gelmiş diye biliyorum. Bende ki renk baya sarı alt tonlu fakat özellikle yabancı bloglarda okuduğum kadarıyla pembe alt tonlu renk seçenekleri olduğunu da duydum.
Mat bitişli bir ürün. Daha doğrusu pudramsı bir bitişi var ve cildiniz şayet kuru ise bence ya cildinizi bolca nemlendirin ya da bu fondöteni pas geçin çünkü büyük ihtimalle pul pul duracaktır. Ancak yağlı ciltlerin sevebileceğini düşünüyorum. Ne çok sıvı ne de çok yoğun bir yapısı var. Ben nemli süngerle uygulamayı daha çok sevdim. Kapatıcılığı arttırılabilir. 
Bu arada cruelty free olduğunu da belirtmek istiyorum.


Gelelim aplikatöre; maalesef pek iyi şeyler söyleyemeyeceğim bu konuda. Açıkçası plastik spatula şeklinde tasarlanmış spatula ile ürünü almak hem zahmetli hem de pek hijyenik gelmedi bana.


Ben daha çok şişeden elimin üstüne ya da süngere bir miktar dökerek kullanıyorum bu fondöteni. Cam şişe olması bütün kozmetik ve cilt bakım ürünlerinde olduğu gibi bu üründe de artı puan oldu benim için.
Şunu da eklemeliyim ki kesinlikle yüzünüzde yok gibi duran bir fondöten değil.


Fiyatı 34.90 ve Gratis'lerden satın alabilirsiniz. Siz bu fondöteni denediniz mi yada denemeyi düşünüyor musunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder