7 Eylül 2017 Perşembe

Flormar - Pinky Peach Tekli Far //Tropical Splash


Flormar'ın neredeyse her ay birbirinden değişik ve yenilikçi koleksiyonlar çıkardığını artık hepimiz biliyoruz. İnanın koleksiyon konusunda kendilerini o kadar geliştirdiler ve hızlandılar ki yetişmekte zorlanıyorum.
Geçtiğimiz günlerde marka tarafından yeni çıkan Tropical Splash serisinden bir kaç ürün gönderilmiş. Ben de istedim ki iki haftalık deneyimlerim sonucu size ürünleri yavaş yavaş yazmaya başlayayım.
Bugün gelen ürünler içinden en sevdiklerimden biri olan Pinky Peach isimli fardan bahsedicem.

Sanırım ürün elime geçtiğinden beri devamlı bu farı kullanıyorum. İlk baktığımda hatta elime sürdüğümde bu kadar hoş yansımaları olup tek başına bile pratik kullanıma olanak sağlayacağını düşünmemiştim.



Ambalajına bayıldım diyemem çünkü şeffaf plastik kapaklar pek sağlam olmuyor. Kısa sürede açıp kapamaktan ya yalama oluyor ya da çatlayıp kırılıyor. Ama çok büyük bir ambalaja sahip olmaması hoşuma gitti.



Oldukça ışıltı barındırdığı için nemli fırçayla uygulama yaptığınızda metalik bir görüntü elde etmek mümkün. Rengi tanımlamakta baya zorlanıyorum. Bakır turuncu karışımı desem de bence her tende farklı durur.




Tek başına da kahve ya da yeşil tonlarıyla harmanladığınızda da inanılmaz güzel makyajlar elde etmek mümkün. Ben çoğunlukla tek başına uygulayıp katlanma bölgesini dağıttım. Bu şekilde hem pratik hem de dikkat çekici bir görüntü elde edebilirsiniz.
Flormar'ın sitesinde güzel bir indirim var bence bir göz atın:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder