26 Aralık 2016 Pazartesi

Revox || At Kuyruğu Serumu


Merhabalar, saç konusu benim için en önemli mevzulardan biri olunca doğal olarak bir çok ürün deniyorum. Bu yazımda da size Revox At Kuyruğu Serumu'nu tanıtmak istedim.

Ürün plastik sprey şişesinde. Esasında şampuanıyla birlikte kullanılması öneriliyor. Zaten ben şampuanla kullanırken elde ettiğim etkiyi başka ürünlerle kullanırken maalesef elde edemedim.



Ürünü çalkalayıp saç diplerinize sıkıyorsunuz. Masaj yaptıktan sonra en az 30 dakika saçta durmasını öneriyorlar. Beklettikten sonra da yıkıyorsunuz.  
Kokusuz bir ürün. Yağlı ya da saçı sertleştiren bir yapısı yok. Gerçi yıkadığınız için bunların bir önemi olmuyor.


Gerçekten markanın şampuanıyla kullanırsanız saç dökülmeniz nerdeyse yarı yarıya azalıyor. Ancak ben hem şampuanı pek sevmediğim hem de şampuan serumdan hızlı bittiği için başka şampuanlarla da kullanmaya başladım. Şunu söyleyebilirim ki diğer şampuanlarla pek işe yaramıyor.


Ürün 100 ml ve 70 liraya satılıyor. Bana marka gönderisiydi. Tekrar satın alacağımı sanmıyorum. Siz bu ürünü kullandınız mı? Neler düşünüyorsunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder