22 Aralık 2016 Perşembe

Maybelline || Master Contour - 01 Light


Hello canlarım!
Yine piyasaya çıktığında inanılmaz bir şekilde tükenen, bloglarda, instagramda çokça övülen bir ürünler karşınızdayım.
Maybelline Master Contour ürünü kontur ve aydınlatmaya yönelik ikili bir ürün.



Fotoğraftan anlayabildiğiniz gibi şeffaf kapağı oldukça dandik bir plastik. Hem kirli duruyor hem de deforme olmaya çok müsait. Açıkçası bu kısmını pek sevemedim.
Bendeki 01 Light rengi. Çok açık tenli olduğumdan açık rengi tercih ettim ancak kontur kısmı baya açık geliyor.


Kontur rengi açık olduğundan üstüne normal bir bronzer kullanarak dengelemeye çalışıyorum. Highlighter kısmı aydınlatmadığı gibi baya parça parça duruyor.
Çok başarılı olduğunu söyleyemeyeceğim.



Kullanmaya devam ettikçe ürün doğal olarak krem yapıda olduğundan yamulmaya başlıyor. Bazen kontur tarafını kullanırken açık renk bulaşıyor. Bu durum da hoşuma gitmeyen taraflarından biri oldu.



Bir daha alır mısın diye sorsalar cevabım almam olurdu. Bana çok hitap etmedi. Üstüne bir ürün daha kullanacaksam niye yüzümü kat kat boyuyorum diye düşündürtüyor.
Siz bu ürünü sevdiniz mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder