12 Ekim 2016 Çarşamba

Kilo Verirken Gıda Takviyesi Kullanmak

Merhaba!
Beni snapchatten takip edenler bir süredir kilo vermek için sağlıklı beslenme olaylarına girdiğimi biliyor. Bilmeyenler de şuan öğrenmiş oldu:)
 Daha önce defalarca zayıflamak için uğraştım ve o dönemlerde en büyük sorunum; gün içinde enerjimin düşmesi hatta günün sonuna doğru değil daha sabah yataktan kalkarken bile büyük mücadelelerle kalkmamdı. Hal böyle olunca da bir süre sonra aşırı bitkinlik ve yorgunluk hissedip rejimi bırakıyordum.

Şimdi bazılarınız: "Halsiz düşmen abuk subuk rejimler yapmandan" diyecek ve haklılarda bunu söylemekte. Hızlıca kilo vermek için çok yanlış rejimler yaptım ve gün içindeki enerji düşüklüğüm de hep bu yüzdendi.
Sonunda check up yaptırdığımda doktorum herhangi bir hastalıktan olmadığını kafama göre rejim yapmamamı söyleyip bir gıda takviyesi önerdi. Verdiği ürünü kullanınca; evet enerjim yerine geldi ama kilo vermek isterken aksine iştahım açıldı ve kilo aldım.
En sonunda baktım bu böyle olmayacak işin uzmanı bir doktora tüm derdimi anlattım. Gıda takviyesinin doğru olduğunu ancak marka ve ürün seçiminin yanlış olduğunu söyleyip Pharmaton ürünlerini önerdi.



Yalan yok başta bu da kilo aldıracak mı diye baya tedirgindim ama hiç sorun yaşamadığım gibi bitkinliğim uçtu gitti. Gün boyu gayet enerjik ve canlı hissetmeye başladım. Bu arada bu bir ilaç değil, gıda takviyesi. O konuda akıllarda soru işareti olmasın.
Hatta annem de oruç tutarken yaşadığı halsizlik için denedi, o da gayet iyi sonuç aldı. Şimdi bunu sizinle paylaşmamın esas nedeni soğukların başlamasıyla vücut direncimizin düşmesi. Yediklerimizden yeterli vitamin ve minerali alamayabiliyoruz. O nedenle size de bu keşfimden bahsetmek istedim.

Aklınızdan geçen diğer soruyu da cevaplandırayım: 
Evet genelde bu tarz ürünler baya pahalı oluyor. 
Pharmaton diğer markalara göre zaten uygun fiyatlı ama daha da 
uyguna almak için Kozmium'a bir bakın derim. 
Son dört seferdir ordan alıyorum ve nerdeyse yarı yarıya kardayım:)

Son olarak online alışverişte en dikkat ettiğim konu ürünlerin sağlam ve hızlı gelmesi olduğu için onunla ilgili de merak edenlerin merakını gidermek için bilgi vermek istiyorum. 
Gayet sağlam, sorunsuz ve hızlı geldiler. Siparişimle ilgili bir sorun yaşamadım anlayacağınız. Zaten yaşasam bu yazıyı yazmazdım :)
Hepinize sağlıklı günler diliyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder