1 Haziran 2016 Çarşamba

Pişti Olan Ünlüler!!! Demet Akalın vs. Rihanna



Tabi ki bir kaç gündür gündemde olan Demet Akalın'la Rihanna'nın pişti olması konusunu yazmasam olmazdı.
Demet Akalın'a gelen hanım teyze gibi giymişsin yorumlarına fanlarının tepkileri çığ gibi büyürken bakalım siz bu meşhur elbiseyi kime daha çok yakıştıracaksınız.




Bunca tantana yaratan elbise Gucci'nin İlkbahar/Yaz kreasyonundan arkadaşlar.

Demet Akalın elbiseyi astarlı, Rihanna'da astarsız tercih etmiş. Gelen "teyze gibi olmuşsun, yiyosa orjinalini giy" gibi eleştirilere de "orjinali astarlı" derken doğru söylüyor.
Evet defilede astarsız sergilenmiş bu elbise ancak bildiğiniz gibi defileler show amaçlı olduğundan iş satışa gelince parçaları bazen daha tercih edilebilir kılmak için bu gibi değişiklikler yapılıyor. Yani Demet Akalın'ın üstündeki elbise orijinal.

Ayrı ayrı incelemeye başlamadan şunu söyliyim; koca Gucci'ye laf etmek bana düşmese de elbiseyi hiç beğenmedim. Boyu, rengi, fermuar ve kemeri bence hiç bir elle tutulur tarafı yok. Spor mu yoksa klasik mi ona bile karar veremiyorum.






Rihanna elbiseyi astarsız, sadece siyah tangasıyla giymeyi tercih etmiş. Giyen Rihanna diye herkes çok tarz, çok fashion cart curt diyebilir ama bildiğiniz plaj elbisesi kıvamında ayakkabı ve çantayı görmesek. Bu arada o çirkin botları ve çantası da Gucci.




Demet Akalın'ın yemyeşil göz makyajı, kemerimde de kırmızı varken kırmızı ruj süreyim demodeliği de baya kötü ama ayakkabı seçimini biraz daha iyi buldum. Sanki çok alaturkalaştırmaya çalışmış ama tam olarak alaturka da olamamış gibi.
Astarlı mı astarsız mı seçim yapmak çok zor çünkü iki türlü de baya kötü gözüküyor.

Ben ikisine de hiç yakıştıramadım elbiseyi ama şunu da söylemeden geçemeyeceğim; ben de Demet Akalın'ın hastası değilim, kendisinin cimri olduğunu da duymuştum ama kıyafete, özellikle de sahne kostümlerine baya para harcayıp dünyaca bilinen markalardan giyindiğini artık herkes biliyor.

Aşağıya kimi beğendiğinizi yazmayı unutmayın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder