20 Mart 2016 Pazar

BH Cosmetics || Waterproof Lip Liner - Nude




Merhaba, bir süredir yazı yazamadım. Burdan da bir kez duyurmak istiyorum Youtube'a yeniden başladım. Kanalıma burdan ulaşabilirsiniz.

Gelelim bugün bahsedeceğim ürüne. Geçtiğimiz ay BeautyJoint'ten yaptığım alışverişteki ürünlerden biri olan BH Cosmetics markasının dudak kalemini tanıtmak istiyorum.
Öncelikle markanın hayvanlar üzerinde test yapmadığını belirtmeliyim. İkinci olarakta BH Cosmetics artık Marmara Forum'da mağaza açtığı için muhtemelen bu ürünü siz de bulabilirsiniz diye düşünüyorum.





Nude rujlar konusunda çoğunuz gibi bende sürekli olarak yenilik arayışındayım. Bunu da denemekten ne çıkar diye sepete atmıştım. Açıkçası baya beğendim. Dudak kalemi değil de ruj gibi uyguluyorum ve gün içinde yerinden kıpırdamıyor.
Kahve soluk bir nude olduğu içinde hemen hemen her türlü göz makyajıyla kullanabildim. Kalemin yapısı ne çok yumuşak ne de çok sert. Gayet rahat bir sürümü var.
Başka renklerini de denerim diye düşünüyorum. Eğer sizler de gün içinde tazeleme gerektirmeyen dudak kalemleri arıyorsanız bu markaya bir şans verebilirsiniz.
Mutlu günler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder