5 Ocak 2016 Salı

Makeup Revolution || Goddess of Love Highlighter

Hello!
 Black Friday indiriminden aldığım Makeup Revolution ürünlerini Snapchatte göstermiştim.
*Beni Snapchatten zorbeanne olarak bulabilirsiniz.

O alışverişimde uzun zamandır herkesin övdüğü bu şirin ambalajlı aydınlatıcıyı almasaydım rahat edemezdim.
Mukavva ambalajlı, kalp formundaki kutu uzun vaadede çok sağlam kalmaz diye düşünüyorum ama o kadar hoş gözüküyor ki içimden eleştirmek gelmiyor :)
Benim aydınlatıcı konusunda dikkat ettiğim 2 şey var:
Birincisi; kalıcı olması, ki bu ürün şimdiye kadar kullandığım en kalıcı aydınlatıcılardan.
İkincisi; yüzümde sim torbası patlamış gibi değil de, yüzümün doğal aydınlığıymış gibi durması. Bu aydınlatıcı denen şeyin, içinde sim parçaları olan ürünler olduğunu düşünen markalar sebebiyle bir çoğumuzun korkusu zaten. Bu ürün hem kolay dağıtıldığı hem de içinde sim parçaları barındırmadığı için ikinci maddeden de geçti.
Rengi özellikle açık tenlilerde çok doğal durabilecek, hafif şampanyaya da kaçan inci rengi. Ne çok beyaz ne çok sarı kalıyor. 
Yelpaze formlu bir fırçayla uyguladığımda hemen cildimle örtüşüyor ve gün boyu ilk uygulamdığı görüntüyü koruyor.
Hatırladığım kadarıyla bunun dışında 2 ya da 3 rengi daha var.
Ben markanın kendi sitesinden satın aldım. Fiyatı galiba £5. Sitenin kargosu ücretli ama çok bir şey tutmuyor. Eğer güzel bir aydınlatıcı arıyorsanız bir şans verin mutlaka, pişman olmazsınız ...


3 yorum:

  1. Ambalajına,görünüşüne bayıldıım ^-^ Güle güle kullan :*

    YanıtlaSil
  2. Fiyati uygun hele ki indirim de kartin kutu cok kullanisli olmuyor ama ben sekillerini seviyorum yazi icin tesekkurler bu urun isime yarayacak anlasilan

    YanıtlaSil
  3. Bu renk aydınlatıcıları bende seviyorum
    bende yeni blog açtım nasıl olduğu hakkında yorumlarını paylaşır ve beni takip edersen çok sevinirim.
    http://sengulasikkutlu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil